شایعه: نسخه بازسازی شده Vanquish به ایکس باکس وان خواهد آمد

به گزارش واندر هنگر، با پدیدار شدن یک نسخه مخصوص ایکس باکس وان در فروشگاه مایکروسافت، به نظر می رسد که پای بازی Vanquish به کنسولهای مدرن باز شده باشد. این صفحه، تاریخ 18 فوریه 2020 را برای عرضه بازی ذکر نموده است، به همراه قول بهسازی بازی - که اصلا به نسل قبلی و کنسولهای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 تعلق دارد. استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) - سازنده بازی اصلی - هم به عنوان توسعه دهنده این نسخه معرفی شده است.

شایعه: نسخه بازسازی شده Vanquish به ایکس باکس وان خواهد آمد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

در توضیحات موجود در صفحه بازی آمده است که این بازی تیراندازیِ علمی تخیلیِ پیروز بازمی گردد آنهم با ویژگیهایی که برای اولین بار مخصوص کنسول ایکس باکس وان، بازسازی شده است که شامل گرافیک 4K با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه برای کنسول ایکس باکس وان ایکس خواهد بود.

البته که هنوز هیچ اعلامیه رسمی در این باب صادر نشده، و به نظر می رسد صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت تاریخ عرضه بازی را برای کنسول ایکس باکس وان پیش از موعد آشکار ساخته باشد. جالب است که رسم الخط به کار رفته در این صفحه، بازی را با حروف کوچک معرفی نموده است (Vanquish) در حالیکه نسخه ایکس باکس 360 بازی با حروف بزرگ (VANQUISH) نوشته شده است. نسخه قدیمی بازی همین الان هم به لطف ویژگی Backward Compatibility روی کنسول ایکس باکس وان قابل اجراست.

هنوز تعیین نیست که آیا این بازی به کنسولهای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ هم خواهد آمد یا خیر، گرچه چنین چیزی چندان دور از ذهن نماید، خصوصا اینکه تا به امروز هیچ نشانی از انحصاری بودن این نسخه بازسازی شده برای پلتفرم مایکروسافت وجود ندارد. بازی Vanquish پیش از این و در سال 2017 برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده بود.

استودیوی پلاتینیوم گیمز در حال حاضر مشغول کار بر روی بازی بایونتا 3 (Bayonetta 3) است، که انحصاری کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود.

حدود دو سال پیش در قالب یک شایعه، از عرضه بسته بازسازی شده بازی های Bayonetta و Vanquish روی پلی استیشن 4و ایکس باکس وان شنیده بودیم. احتمال اینکه این بازسازی جدید بازی Vanquish همان بسته باشد و به همراه بایونتا عرضه گردد، کم نیست.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 503

به "شایعه: نسخه بازسازی شده Vanquish به ایکس باکس وان خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعه: نسخه بازسازی شده Vanquish به ایکس باکس وان خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید