ساری: اگر لاتزیو همین گونه ادامه دهد، بعید است تیمی رقیبش گردد، بابت جام نبردن در ایتالیا گریه نمی کنم

به گزارش واندر هنگر، مائوریتزیو ساری، قدرت لاتزیو را عامل ناکامی تیمش در سوپر جام ایتالیا دانست.

ساری: اگر لاتزیو همین گونه ادامه دهد، بعید است تیمی رقیبش گردد، بابت جام نبردن در ایتالیا گریه نمی کنم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل لاتزیو در سوپرجام ایتالیا، قدرت رقیب را مورد ستایش قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در این باره گفت: ما در بازی ماندیم و در اواخر رقابت از نظر انرژی روحی و جسمی کمبود داشتیم. پس از هشت بازی پی در پی و هر سه روز یک بار بازی، چنین چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. پس از آنکه بازی 2 بر یک شد به زدن گل تساوی نزدیک شدیم، اما با آخرین شوت بازی، گل سوم را دریافت کردیم. جلسه تمرین دیروز، شاید بهترین تمرین ما در این فصل بود و باعث شد فکر کنم بهتر از واقعیت هستیم. می خواستیم تغییرات بیشتری در ترکیب داشته باشیم، اما نتایج آزمایشی باعث شد فکر کنیم تغییرات لازم نیست.

وی در پاسخ به سؤالی در خصوص عملکرد مهاجمان تیمش توضیح داد: برای سومین بازی پیاپی از ابتدا به ایگواین، دیبالا و رونالدو بازی دادم، اما فکر نمی کنم این دلیل شکست ما بود. شما مدام در خصوص مثلث هجومی ما سؤال می پرسید، اما وقتی دو گل آخر بازی را خوردیم که یک هافبک اضافه نموده بودیم. شاید روی آن صحنه ها مدافعان کناری ما می توانستند کمی باهوش تر عمل نمایند. هر چه از زمان بازی گذشت، بیشتر قدرت خودمان را از دست دادیم.

ساری در خصوص عملکرد ماتیا دیشیلیو نیز گفت: دیشیلیو تمام عمرش در پست دفاع راست بازی نموده و پای راست تخصصی دارد. او را به چپ بردم، زیرا می تواند در سمت چپ هم بازی کند. او امروز در ترکیب اصلی بود، زیرا در فرم خوبی قرار داشت. همچنین چهارشنبه بازی ننموده بود و شاداب به نظر می رسید.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس همچنین خاطر نشان کرد: اینکه در ایتالیا جام نبرده ام، ناامیدنماینده است، اما قرار نیست بابت این موضوع گریه کنم. فکر نمی کنم بازیکنانم اجازه دهند فقط دو بازی روی کارشان اثر بگذارد. لاتزیو در حال حاضر در فرم جادویی قرار گرفته است. همه چیز مطابق خواسته آنها پیش می رود و طی دو سه ماه شرایط فعلی ممکن است تغییر کند. اگر آنها با همین فرم به کارشان ادامه دهند، شک دارم تیمی بتواند مقابل شان کار زیادی انجام دهد. فراموش نکنیم هنوز پنج ماه از این فصل باقی مانده و بازی های زیادی در پیش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 536

به "ساری: اگر لاتزیو همین گونه ادامه دهد، بعید است تیمی رقیبش گردد، بابت جام نبردن در ایتالیا گریه نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: اگر لاتزیو همین گونه ادامه دهد، بعید است تیمی رقیبش گردد، بابت جام نبردن در ایتالیا گریه نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید