روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 33 بیمار نو بستری شده اند

به گزارش واندر هنگر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه روز گذشته خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از بیماری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ثبت نشده است.

روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 33 بیمار نو بستری شده اند

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به آمار بیماران کرونایی در استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته، 33 بیمار تازه کرونایی در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که آمار بستری شدگان به 188 نفر رسید.

او اضافه کرد: در این مدت، 96 بیمار نیز تحت نظر قرار گرفته و خوشبختانه 35 بیمار نیز با بهبود نسبی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان نمود: از بیماران بستری در مراکز درمانی، 55 نفر نیز با شرایط نامساعد در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده که از این تعداد خوشبختانه هیچ فوتی طی این مدت نداشته است.

حبیب زاده توضیح داد: براساس آخرین شرایط اعلام شده به وسیله وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین شهر، نمین، کوثر و سرعین در شرایط زرد و شهرستان های گرمی، بیله سوار، نیر و اصلاندوز در شرایط آبی قرار دارند.

او به تزریق یک میلیون و 344 هزار و 944 دُز واکسن در استان اردبیل اشاره نمود و گفت: تا به امروز 832 هزار و 260 دز مربوط به نوبت اول و 512 هزار و 684 دز مربوط به نوبت دوم است که از افرادی که تا به امروز اقدام به تزریق واکسن نکرده اند جهت تزریق واکسن دعوت می کنیم.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1866

به "روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 33 بیمار نو بستری شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز بدون فوتی کرونا در اردبیل، 33 بیمار نو بستری شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید