رأی بهروز هدایت به زودی صادر خواهد شد

به گزارش واندر هنگر، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: پرونده بهروز هدایت در ستاد مبارزه با دوپینگ در حال بررسی است و به احتمال قوی به زودی رای آن صادر خواهد شد.

رأی بهروز هدایت به زودی صادر خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم امامی در برنامه دایره طلایی درخصوص 3 رای محرومیت جدیدی که امروز در موردش از سوی فدراسیون کشتی اطلاع رسانی صورت گرفت، گفت: تست سه کشتی گیر مثبت اعلام شد ولی در مورد بهروز هدایت باید بگویم پرونده او در ستاد مبارزه با دوپینگ در حال بررسی است و به احتمال قوی به زودی رای آن صادر خواهد شد.

امامی همچنین در مورد زمان باز پس دریافت کاپ سومی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان تاکید کرد: با توجه به اینکه تست دو کشتی گیر ازبکستان و سوریه مثبت اعلام شد، یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم سهمیه المپیک گرفت و علاوه بر آن، این سهمیه باعث شد تیم ملی با دو پله صعود از چهارمی به جایگاه سوم جهان برسد. طبق پیگیری هایی که اجرا شده، اتحادیه هم مقام کشتی گیر سنگین وزن ما و هم سومی تیم ملی کشتی آزاد ما را در سایت خود بازتاب داده و این موضوع را در جدول انفرادی و تیمی اصلاح کرده است. مسلم است که کاپ را به ما تحویل خواهند داد ولی چون مسابقه ای در حال حاضر در کار نیست، تحویل کاپ به تاخیر افتاده اما فعلا این مهم است که ما سوم جهان شده ایم و سهمیه المپیک را در 125 کیلوگرم گرفته ایم.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد زمان آماده شدن پکیج انتخابی تیم ملی، شرح داد: در ارتباط با چرخه انتخابی تیم ملی جلسات متعددی در فدراسیون اجرا شده و در این جلسات کارشناسی، نقاط قوت و ضعف کار مورد بررسی قرار گرفته است. درنهایت در حضور رئیس فدراسیون، مدیران تیم های ملی و سرمربیان اصلاحات لازم صورت می گیرد و این پکیج نهایی شده و به اطلاع همه خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 924

به "رأی بهروز هدایت به زودی صادر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی بهروز هدایت به زودی صادر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید