دفاع ترامپ از کنفرانس های کرونایی خود

به گزارش واندر هنگر، ترامپ در دفاع از نشست های روزانه خود درباره کرونا خاطرنشان کرد جمهوریخواه نماها کوشش می نمایند به این کنفرانس های خبری دفاع کرد.

دفاع ترامپ از کنفرانس های کرونایی خود

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری در واکنش به اعتراضات نمایندگان هم حزبی او به کنفرانس های خبری روزانه درباره ویروس کرونا از این نشست های روزانه دفاع کرد.

ترامپ نوشت: از آنجا که رتبه بندی های تلویزیونی کنفرانس های خبری کاخ سفید در بالاترین رتبه واقع شده است، حزب مخالف (رسانه جریان مسلط)، چپ افراطی، دموکرات های بی مصرف و البته معدودی از بقایای جمهوریخواه نماها، همه کوشش خود را به کار می گیرند تا این کنفرانس های خبری را دست کم گرفته و به آن انتها دهند.

رئیس جمهور آمریکا به طور روزانه آخرین آمار مبتلایان وقربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را، که فرایند صعودی دارند، را اعلام می نماید.

: گور جمعی قربانیان کرونا در نیویورک آمریکا + فیلم

نمایندگان جمهوری خواه کنگره آمریکا معتقدند نشست های خبری روزانه ترامپ وجهه اش را خدشه دار می نماید و از او خواستند اظهارنظر در مورد بیماری کرونا را به متخصصان پزشکی بسپارد.

آمریکا با داشتن بیش از 470 هزار مبتلا همچنان در صدر کشور های دنیا واقع شده است. این بیماری در آمریکا جان بیش از 16 هزار نفر را گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 903

به "دفاع ترامپ از کنفرانس های کرونایی خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع ترامپ از کنفرانس های کرونایی خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید