دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز شنبه

به گزارش واندر هنگر، نقل است که حضرت فاطمه سلام الله علیها در روزهای شنبه از هر هفته این دعا را قرائت می نمودند و همچنین به آن سفارش می فرمودند:

دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز شنبه

اللَّهُمَّ افْتَحْ لَنَا خَزآئِنَ رَحمَتِکَ، وَ هَبْ لَنَا اللَّهُمَّ رَحمَهً لَا تُعَذِّبُنا بَعدَهَا فِی الدُّنیَا وَ الآخِرَهِ، وَارزُقنَا مِن فَضلِکَ الوَاسِعِ رِزقًآ حَلَالًآ طَیِّبًّا،وَ لَا تُحَوِّجنَا وَ لَا تُفْقِرْنَا إلَی أحَدٍسِوَاکَ، وَ زِدنَا لَکَ شُکرًا، وَ إلَیکَ فَقرًا وَ فَاقَهً، وَ بِکَ عَمَّن سِوَاکَ غِنًا وَ تَعَفُّفًا، اللَّهُمَّ وَسَّعْ عَلَینَا فِی الدُنیَا، اَللَّهُمَّ إنَّا نَعُوذُ بِکَ اَن تَزْوِیَ وَجهَکَ عَنَّا فِی الحَالٍ، وَ نَحنُ نَرغَبُ إلَیکَ فِیهِ؛ اللَّهُمَّ صَلِّ علَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ اَعطِنَا مَا تُحِبُّ، واجْعَلْهُ لَنَا قُوَهً فِیمَا تُحِبُّ، یا اَرحَمَ الرَّاحِمِینَ!

خداوندا! گنجینه های رحمت خویش به روی ما بگشای؛ رحمتی به ما عطا کن که بعد از آن در جهان و آخرت ما را عذاب نکنی و از فضل وسیع خویش رزقی حلال و طیّب روزی ما کن؛ و ما را به احدی غیر از خودت محتاج و احتیاجمند مگردان، و توفیق شکرگزاری هرچه بیشتر به ما مرحمت کن و ما را نسبت به خود احتیاجمند و از غیر خود بی احتیاج و عفیف کن! پروردگارا، وسعت (در ایمان و روزی) را در جهان برایمان عطا کن!

معبودا، پناه می آورم برتو از اینکه لحظه ای روی از ما برگردانی، در حالی که مشتاق توّجه و عنایت توایم!

پروردگارا! بر محمّد و آل محّمد درود بفرست و آنچه خود می پسندی برای ما عطا کن و نیروی ما را در آنجا که خودت دوست داری صرف کن، ای مهربانترینِ مهربانان!

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 333

به "دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعـای حضرت فاطمـه سلام الله علیها در روز شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید