دستور ریاض به دولت مستعفی یمن برای حمله رسانه ای به قطر

به گزارش واندر هنگر، یکی از سران گروه موسوم به مقاومت جنوبی در یمن فاش کرد، سفیر عربستان سعودی در یمن از دولت مستعفی (هادی) خواسته هجمه رسانه ای علیه قطر به راه بیندازد.

دستور ریاض به دولت مستعفی یمن برای حمله رسانه ای به قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عادل الحسنی از سران مقاومت جنوبی در یمن به نقل از منبعی مطلع گفت، محمد آل جابر سفیر عربستان سعودی در یمن از مشخص عبدالملک نخست وزیر دولت مستعفی و تعدادی از وزرا خواسته ضمن به راه انداختن هجمه رسانه ای علیه قطر، در کنار عربستان سعودی و امارات بایستند.

بر اساس گزارش روزنامه عربی 21، الحسنی اضافه کرد، بسیاری از وزرا به وی پاسخ داده اند که این موضوعی مربوط به خود کشورهای [عربی] حاشیه خلیج فارس است و ربطی به آنها [در یمن] ندارد.

وی تأکید کرد، اینها دستورات محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی است.

در همین ارتباط، معمر الاریانی وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن در روزهای گذشته اظهارات تندی علیه قطر عنوان کرد به نحوی که با واکنش دوحه روبه رو شد.

بحران میان قطر و بعضی کشورهای عربی از ماه ژوئن سال گذشته (2017) با قطع کامل روابط دیپلماتیک عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی و بحرین با این کشور شروع شد. کویت چند بار برای حل این بحران میانجی گری نموده اما تا کنون به نتیجه ای نرسیده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 998

به "دستور ریاض به دولت مستعفی یمن برای حمله رسانه ای به قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ریاض به دولت مستعفی یمن برای حمله رسانه ای به قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید