خبرنگاران 14 نفر بر اثر تصادف در بزرگراهی در هند کشته شدند

به گزارش واندر هنگر، تهران-خبرنگاران- رسانه های هند روز یکشنبه گزارش دادند که بر اثر برخورد یک مینی بوس با یک کامیون در بزرگراه حیدرآباد-بنگلور در ایالت آندرا پرادش 14 نفر از جمله 8 زن و یک کودک کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند.

خبرنگاران 14 نفر بر اثر تصادف در بزرگراهی در هند کشته شدند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از نشریه هندوستان تایمز، پلیس علت این حادثه را سرعت زیاد مینی بوس، انحراف از جهت و ورود به جهت مخالف اعلام نموده است.

با توجه به گزارش بانک دنیای، اگرچه هند تنها یک درصد از خودروهای دنیا را در اختیار دارد، اما سهم این کشور در مرگ و میر ناشی از سوانح جاده ای در دنیا 11 درصد است که بیشترین نرخ در دنیا است.

طبق آمار بانک دنیای، در هند سالانه 450 هزار سانحه جاده ای اتفاق می افتد که 150 هزار نفر در این سوانح جان خود را از دست می دهند. به این ترتیب در هر ساعت 53 مورد سانحه رانندگی در جاده های هند اتفاق می افتد و در هر 4 دقیقه یک نفر در این سوانح کشته می گردد.

از جمله عوامل تلفات بالای سوانح رانندگی هند می توان به سرعت غیر مجاز موتورسیکلت ها، خودروهای بدون کیسه هوا با استاندارد پایین، جاده های غیر استاندارد، عدم نظارت کافی به سلامت جاده های پر رفت و آمد، وجود چاله های فراوان در جهتهای تردد، نبود نیروی پلیس کافی و غیره اشاره نمود.

هند یکی از کشورهای امضا کننده پیمان برزیل در خصوص امنیت جاده ها است و بر اساس این پیمان هند متعهد شده بود تا سال 2020 آمار تصادفات و مرگ و میر جاده ای خود را تا 50 درصد کاهش دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1418

به "خبرنگاران 14 نفر بر اثر تصادف در بزرگراهی در هند کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 نفر بر اثر تصادف در بزرگراهی در هند کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید