خبرنگاران 13 هزار آسانسور فعال در قم وجود دارد

به گزارش واندر هنگر، قم - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد قم گفت: 13 هزار آسانسور فعال دراستان وجود دارد که در این میان بعضی آسانسورهای قدیمی موجود درشماری از دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی نیازمند نوسازی است.

خبرنگاران 13 هزار آسانسور فعال در قم وجود دارد

مجید آوری فرد روزپنجشنبه درگفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، بیان نمود: استانداردسازی آسانسور طی سال های اخیر درقم به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون آسانسورهای جدیدی که در استان ساخته می گردد، دارای استانداردهای ضروری است.

وی اضافه نمود: مشکل ما در این رابطه، آسانسورهای قدیمی موجود در شماری از دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی استان است که احتیاج به اصلاح دارد و درهمین خصوص اقدام های مقتضی برای رسیدگی به این موضوع در جریان است.

وی با اشاره به این که به همین دلیل 850 آسانسور شناسایی شده است، گفت: دستگاه های دولتی که آسانسورهای قدیمی خود را استانداردسازی ننمایند، نمی توانند از بودجه های عمرانی استفاده نمایند.

آوری فرد، بیان نمود: اهمیت استانداردسازی آسانسورهای قدیمی موجود در مکان های عمومی به دلیل مراجعه زیاد مردم بسیار بیش از آسانسورهای موجود در اماکن شخصی است و به همین دلیل بر روی موضوع استانداردسازی آسانسورهای مورد استفاده در اماکن عمومی استان بیش از موارد دیگر متمرکز شده ایم.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه های دولتی، متولیان نهادهای عمومی و اقشار مختلف مردم قم در رابطه با اهمیت استانداردسازی آسانسورها، اکنون نسبت به سال های گذشته بسیار توجه بیشتری دارند و این موضوع موجب سرعت یافتن فرایند استانداردسازی آسانسورهای فعال در استان شده است.

وی اضافه نمود: اداره کل استاندارد استان در تایید امنیت آسانسورهای فعال در قم از هیچ خط قرمزی نخواهد گذشت و کارشناسان استاندارد در این موضوع با دقت و حساسیت بسیاری تمام موارد مورداحتیاج را آنالیز می نمایند تا شهفرایندان در هنگام استفاده از آسانسورهای دارای علامت استاندارد، امنیت خاطر داشته باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1513

به "خبرنگاران 13 هزار آسانسور فعال در قم وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 هزار آسانسور فعال در قم وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید