خبرنگاران گریشام سخنگوی کاخ سفید می گردد

به گزارش واندر هنگر، نیویورک- خبرنگاران- همسر رئیس جمهوری آمریکا در یادداشت توئیتری بیان کرد از این پس استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید خواهد بود.

خبرنگاران گریشام سخنگوی کاخ سفید می گردد

ملانیا ترامپ ظهر سه شنبه در این پیغام توئیتری نوشت مفتخرم اعلام کردم استفانی گریشام سخنگوی بعدی کاخ سفید و مدیر ارتباطات خواهد بود.

وی اضافه کرد: گریشام از سال 2015 تا کنون با ما بوده است و نمی توانم فکر کنم کسی بهتر از او به دولت و کشورمان خدمت نموده باشد.

سارا هاکابی سندرز که پیش از این عهده دار این مسئولیت بود هم در یک یادداشت توئیتری نوشت: گریشام یک سرمایه باور نکردنی برای رئیس جمهوری و کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: ناراحتم که کاخ سفید را ترک می کنم اما خوشحالم که آن را به چنین شخصی می سپارم. افتخار است که یک مادر و دوست دیگری این مسئولیت را برعهده گرفته است

پیش از این بیل شاین مدیر ارتباطات کاخ سفید بود که از ماه مارس کنار گذاشته شد.

گریشام از سال 2015 به ستاد انتخاباتی ترامپ پیوست و شاید بتوان گفت یکی از آخرین افراد باقی مانده از آن ستاد در کاخ سفید است.

او پس از ورود ترامپ به کاخ سفید در خدمت ملانیا ترامپ بود و گفته می گردد توانسته است نشتی های اطلاعاتی ضلع شرقی کاخ سفید را کنترل کند؛ از این رو یک دستیار قابل اعتماد شناخته می گردد.

گریشام سومین مدیر مطبوعاتی ترامپ در مدت کمتر از سه سال خواهد بود و انتظار می رود با اعتمادی که ترامپ به او دارد، در مدت باقی مانده این دولت، تغییرات جدی در سخنگویی کاخ سفید ایجاد کند.

او در این مدت هم مدافع سرسخت ملانیا ترامپ بوده و در دفاع از او بارها در مجلات آمریکایی مقاله نوشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 231

به "خبرنگاران گریشام سخنگوی کاخ سفید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گریشام سخنگوی کاخ سفید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید