خبرنگاران تحقیر فرگوسن در خانه و آبی شدن جامِ جزیره

به گزارش واندر هنگر، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال منچستریونایتد با قبول شکست عجیب 6 بر یک برابر همشهری خود در اولدترافورد، هم تحقیر شد و هم قهرمانی را به نوعی تقدیم حریف کرد.

خبرنگاران تحقیر فرگوسن در خانه و آبی شدن جامِ جزیره

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

یکشنبه، 23 اکتبر 2011، استادیوم اولدترافورد جایی برای سوزن انداختن نداشت. 2 تیم عظیم شهر منچستر باید به مصاف هم می رفتند. سیتیزن ها با روبرتو مانچینی عزم خود را برای قهرمانی پس از 44 سال جذب نموده بودند و در سوی مقابل فرگوسن و شاگردانش مثل همواره یک مدعی بودند.

نیمه نخست تنها یک گل داشت. ماریو بالوتلی روی پاس رو به بیرون جیمز میلنر پیروز شد دروازه را باز کند و پیراهنش را بالا بیاورد تا نوشته پیراهن دیگر تعیین گردد که روی آن نوشته بود: why always me? (چرا همواره من؟). در 45 دقیقه دقیقه دوم همه چیز رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و راستا تاریخی شدن را به خود گفت.

جانی اوانز به دلیل خطا روی بالوتلی در موقعیت 100 درصد گل از زمین اخراج شد و طوفان سیتی از دقیقه 60 استارت خورد. مانند گل اول این بار هم میلنر ساخت و بالوتلی نواخت. فاصله 2 برابر شد و 9 دقیقه بعد گل سوم نیز ار راه رسید. این بار آگوئرو بود که روی پاس میکا ریچاردز، دخیا را برای سومین بار مغلوب کرد. تا دقیقه 81 خبری از گل نبود تا اینکه درن فلچر توانست با یک شوت زیبا از بیرون محوطه جریمه مجددا فاصله را به 2 گل کاهش دهد. یونایتدی ها در بدترین حالت از این شاد بودند که از شدت شکست به رقیب کاسته شده است اما اشتباه فکر می کردند.

در سه دقیقه سه گل زده شد و هر سه گل سهم تیم میهمان بود. ابتدا در دقیقه 90 ادین ژکوی تعویضی پیروز شد برای تیمش گل بزند. یک دقیقه بعد داوید سیلوا بازی فوق العاده خود را با یک گل تکمیل کرد و در ادامه بازهم مهاجم بوسنیایی سیتی توانست برای تیمش گلزنی کند و 2 گله گردد.

مسابقه به اتمام رسید. سیتی با نتیجه 6 بر یک منچستر را شکست داد و بعد از 56 سال، شیاطین سرخ را در خانه با این نتیجه تحقیر کرد. در خاتمه فصل نیز شاگردان روبرتو مانچینی به خاطر تفاضل گل بهتر به مقام قهرمانی دست پیدا کردند. منچستر نیز با عنوان دومی به کار خود خاتمه داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 825

به "خبرنگاران تحقیر فرگوسن در خانه و آبی شدن جامِ جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تحقیر فرگوسن در خانه و آبی شدن جامِ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید