خبرنگاران اعضای پنج باند دزد در دزفول دستگیر شدند

به گزارش واندر هنگر، اهواز-خبرنگاران- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: اعضای پنج باند دزد خشن با 20 فقره سرقت به عنف و هشت فقره سرقت مسلحانه در شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران اعضای پنج باند دزد در دزفول دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار حیدر عباس زاده پنجشنبه شب در این خصوص گفت: در پی وقوع 20 فقره سرقت به عنف و هشت فقره سرقت مسلحانه در یک ماه گذشته در شهرستان دزفول دستور ویژه برای شناسایی و دستگیری دزدان به فرمانده انتظامی شهرستان دزفول ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دزفول با کار اطلاعاتی 17 نفر اعضای پنج باند حرفه ای دزد خشن را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه جنگی به همراه 30 فشنگ جنگی، 2 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و چهار تیغه قمه کشف شد.

وی ادامه داد: دزدان در بازپرسی پلیس در مجموع به 20 فقره سرقت خشن شامل 15 سرقت به عنف طلاجات منزل، موتورسیکلت، تلفن همراه، سه فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و 2 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه اموال کشف شده تحویل مالباختگان داده شد، گفت: بازسازی صحنه های سرقت با حضور دزدان و شاکیان انجام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 997

به "خبرنگاران اعضای پنج باند دزد در دزفول دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای پنج باند دزد در دزفول دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید