حاتمی: لیاقتمان بیشتر از رده دهم است

به گزارش واندر هنگر، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: قطعا صندلی تیم ما بالاتر از رتبه دهم جدول رده بندی است.

حاتمی: لیاقتمان بیشتر از رده دهم است

به گزارش مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل مهرام تهران در هفته چهردهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال گفت: بازی خیلی سختی بود، مخصوصا برای تیم ما که بازیکنانمان جوان هستند، اما قطعا لیاقت و صندلی ما بالاتر از رده دهم است. هر کسی هم که فکر میکند رده دهم صندلی اصلی این بازیکنان است اشتباه بزرگی میکند.

او در مورد آرای فدراسیون بسکتبال در مورد بازی این تیم با شهرداری گرگان که با باخت فنی آن ها همره شد عنوان داشت: ما برای کارمان زحمت زیادی کشیدیم، اما تیم ما را جریمه کردند، به بنده می گویند بازی کنید و یکباره می گویند بازی به تعویق افتاده است که برنامه ها را تعطیل کردیم. به نظرم ظلم است که یک تیم حاضر نگردد و تیم دیگر را جریمه نمایند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال، که آیا فکر نمی کنید به دلیل اینکه مهران شاهین طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان سرمربی تیم ملی است از حمایت فدراسیون برخوردار است بیان داشت: من در این مورد فکری نمی کنم، به هر حال او نیز مثل من مربی است و باید از حق تیم خود دفاع کند. ولی تیمی که قرار است بازی اش لغو گردد باید با مشکل اتفاقی روبرو گردد، به نظر من این تصمیم حق ذوب آهن نبود.

او در مورد عملکرد خوب بازیکنان خارجی اش در ملاقات امروز نیز گفت: بازیکنان ما ارزان قیمت هستند و خیلی خوشحالیم که خوب بازی مینمایند، این موضوع نشان میدهد که ذوب آهن باشگاه پویایی است.

حاتمی در انتها با انتقاد از تصمیم فدراسیون بیان نمود: ذوب آهن باشگاه باسابقه و بزرگی است، این تصمیم حق این تیم نبود، از بسکتبال می روم، ولی تاکید می کنم که تصمیم فدراسیون را قبول ندارم، چون اشتباه بود. من دوست دارم ببرم، ولی حاضر به بردن آن هم به هر قیمتی نیستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 672

به "حاتمی: لیاقتمان بیشتر از رده دهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: لیاقتمان بیشتر از رده دهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید