جلسه هم اندیشی معاونان صنایع دستی استان ها برگزار گشت

به گزارش واندر هنگر، جلسه هم اندیشی با معاونین صنایع دستی استان ها امروز پنجشنبه، 15 اسفند 97 در تالار اصفهان نمایشگاه بین المللی برگزار گشت.

جلسه هم اندیشی معاونان صنایع دستی استان ها برگزار گشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور در این جلسه درباره برنامه آینده سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، برنامه ریزی برای فجر صنایع دستی در سال آینده، تبلیغات نوروزی و فعالیت های نوروزی در حوزه صنایع دستی و بیمه هنرمندان صحبت کرد.

در این نشست یکی از مهمترین مباحث مورد هم اندیشی این جلسه برگزاری حراجی صنایع دستی در سال آینده بود، در این راستا هر استان موظف شد دو اثر نفیس و فاخر و ماندگار را برای حراجی صنایع دستی که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد به معاونت قنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی کند.

محمودیان گفت: در این حراجی صنایع دستی از مهمانان و هنرمندان بین المللی دعوت به عمل خواهد آمد.

در خاتمه این جلسه از معاونان صنایع دستی استانها، حراست و همه افرادی که در حوزه صنایع دستی گامهایی به سوی پیشرفت این صنعت برداشتند، تقدیر به عمل آمد.

محمودیان دست آوردهای صنایع دستی در هر استان را افتخار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواند و از حمایت همه جانبه این سازمان از تمامی استانها خبر داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 260

به "جلسه هم اندیشی معاونان صنایع دستی استان ها برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هم اندیشی معاونان صنایع دستی استان ها برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید