جزییات محدودیت های ورزشی سراسری تا 3 بهمن اعلام شد

به گزارش واندر هنگر، تا سوم بهمن ماه امسال، 10 شهر کشور با شدیدترین محدودیت های ورزشی روبرو خواهند بود، در 23 شهر استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه ورزشی سالنی و در 163 شهر نیز صرفا باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد و باشگاه های ورزشی سالنی تعطیل خواهند بود.

جزییات محدودیت های ورزشی سراسری تا 3 بهمن اعلام شد

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار معین شده اند.

بر اساس آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، 10 شهر استان مازندران در شرایط قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند، 23 شهر در شرایط نارنجی، 163 شهر در شرایط زرد و 252 شهر نیز در شرایط آبی هستند.

اوج محدودیت ها در 10 شهر قرمز

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا شهرهای قرمز استان مازندران هستند و شرایط محدودیت های ورزشی در این 10 شهر قرمز اینگونه است که مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

مناطق نارنجی

طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، 23 شهر در شرایط نارنجی یا سطح هشدار 2 قرار دارند که این 23 شهر در سه استان گلستان، گیلان و مازندران توزیع شده اند و محدودیت های مشاغل سطح 3 و 4 در آن ها اجرا می گردد؛ بنابراین استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار در مناطق نارنجی مجاز به فعالیت نیستند.

مناطق زرد

نقاطی که در شرایط زرد قرار دارند سطح شغلی 4 در آن ها محدود خواهد بود که شامل باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه های ورزشی سالنی است که شرایط 163 شهر زرد اعلام شده و شامل محدودیت های سطح شغلی چهارم تا سرانجام هفته جاری خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1417

به "جزییات محدودیت های ورزشی سراسری تا 3 بهمن اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات محدودیت های ورزشی سراسری تا 3 بهمن اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید