تغییر چهره مشهورترین خیابان کوله گردان در تایلند

به گزارش واندر هنگر، مشهورترین خیابان تایلند که پاتوق کوله گردان است و در سراسر جهان شهرت دارد، قرار است که از نظر ظاهری تغییر کند.

تغییر چهره مشهورترین خیابان کوله گردان در تایلند

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

خیابان مشهور Khao San در بانکوک به زودی ظاهری متفاوت پیدا خواهد نمود. برای کوله گردانی که به جنوب شرقی آسیا سفر می نمایند، گشت و گذار در خیابان Khao San تایلند یکی از مهم ترین بخش های سفر است. این خیابان در منطقه Banglamphu در بانکوک واقع شده است و بدون تردید یکی از مشهورترین خیابان های پاتوق کوله گردان در سراسر جهان است.

حتی اگر به این خیابان سر نزده باشید، حتما با آن آشنایی دارید. در رمانی به نام ساحل (The Beach) که در سال 1996 چاپ شد، از این خیابان نام برده شد. به دنبال آن فیلمی به همین نام با بازی لئوناردو دی کاپریو به نمایش در آمد که نقش زیادی در معرفی این خیابان داشت. این خیابان پر از هاستل های ارزان و فروشنده های خیابانی است که هرچه فکر کنید، می فروشند. حتی انواع غذاهای محلی و خیابانی هم در آن به فروش می رسد.

شاید جالب نباشد؛ ولی ظاهر قدیمی و کهنه خیابان، یکی از دلایل جذابیت آن به مدت چهار دهه بوده است؛ تا اینکه کم کم کافه های شیک به این خیابان راه پیدا کردند.

ولی این خیابان به زودی قرار است تغییرات زیادی کند. مقامات بانکوک تصمیم دارند با بودجه 1.6 میلیون دلاری، ظاهر تازه ای به این خیابان بدهند. آن ها تصمیم دارند این خیابان را به یک خیابان توریستی شیک تبدیل نمایند.

معاون فرماندار بانکوک اعلام نموده است که این بودجه صرف صاف کردن سطح خیابان و هم سطح کردن آن می گردد. همچنین برنامه هایی برای ثبت نام و محدود کردن تعداد فروشنده ها به 240 فروشنده وجود دارد که اجازه دارند از ساعت 9 شب تا 9 صبح در مکان های در نظر گرفته شده، فعالیت نمایند. در حال حاضر فروشنده ها از ساعت 6 عصر تا نیمه شب فعالیت می نمایند و هر کجا که جا باشد، غرفه خود را راه می اندازند.

البته نگرانی های وجود دارد که این تغییرات باعث تغییر حال و هوای خیابان گردد. پروژه طراحی مجدد خیابان از ماه اکتبر تا فوریه انجام می گردد.

برای سفر به تایلند می توانید تور تایلند را در خبرنگاران جست وجو نموده و بهترین آفر تور را از میان آژانس های معتبر مسافرتی با پایین ترین قیمت خریداری کنید. همچنین برای داشتن برنامه ریزی دقیق تر برای سفر خود، خبرنگاران فهرست کاملی از جاهای دیدنی تایلند را در اختیار شما قرار داده است که ضمن کسب اطلاعات لازم درباره آن ها، سفر راحت تر و بهتری به تایلند داشته باشید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 643

به "تغییر چهره مشهورترین خیابان کوله گردان در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر چهره مشهورترین خیابان کوله گردان در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید