10 تا از بهترین جزیره های تایلند

به گزارش واندر هنگر، تایلند دارای جزیره های بسیار متعددی است که هر کدام از آنها بسیار زیبا و پرطرفدار می باشند. خبرنگاران در این مطلب به معرفی برترین جزیره های تایلند پرداخت ه است .

10 تا از بهترین جزیره های تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

دیدن منظره هایی از بهترین جزایر تایلند می تواند انگیزه ای قوی برای سفر به تایلند باشد. رفتن به یکی از جزیره های بی شمار تایلند، بهترین راه برای استفاده از سواحل خیره نماینده با نخل های زیبا و امواج گوش نواز دریاست. تایلند صدها جزیره دارد و در امتداد سواحل طولانی این جزایر و دریای آندامان در غرب و خلیج تایلند در شرق، تفریحات زیادی برای تمامی سنین مهیا شده است. در این مطلب لیستی از بهترین جزایر تایلند که دارای سواحل عالی، امکانات توریستی فراوان و مناظر کارت پستال مانند هستند را آورده ایم؛ این جزایر بدون شک، بهشتی از جزایر گرمسیری هستند.

جزیره فی فی تایلند

با دیدن جزیره فی فی تایلند و زیبایی باور نکردنی آن تصور می کنید که این جزیره از میان افسانه ها و قصه های پریان بیرون آمده است. وجود سنگ آهکی با جنگل انبوه و پوشش خیره نماینده ای از شن های طلایی، همه جذابیت جزیره فی فی را دوچندان نموده اند. باید گفت که جزیره فی فی تنها جزیره مسکونی تایلند است که در سال های اخیر پیشرفت سریعی داشته است. البته این پیشرفت ها به عنصر بکر بودن و صحنه های خیالی جزیره فی فی کمی آسیب وارد نموده است ولی امکانات توریستی مثل رستوران ها، بارهای ساحلی زیاد شده است. تفریحات شبانه در جزیره فی فی مخصوصا مهمانی های ماه کامل باعث جذب عده زیادی از گردشگران و مسافران شده است. غواصی یکی دیگر از تفریحات محبوب در جزیره فی فی است. از سال 2000 به بعد این جزیره به سمت معروف شدن گام بر می دارد.

جزیره تائو تایلند

اگر می خواهید در ساحل که محیط گرم و محبت آمیز ای دارد لم بدهید و وقت بگذرانید، جزیره تائو تایلند می تواند بهترین جای دنج و عالی برای سفر بعدی تان باشد. یکی از مهمترین دلایل سفر توریست ها به جزیره تائو (که به معنی جزیره لاک پشت است) این است که این جزیره بهرین مکان ها در جهان برای یاد دریافت (آموزش) غواصی است. متصدیان زیادی در تائو هستند که کار آموزش غواصی را با معلمانی از سرتاسر جهان انجام می دهند. صخره های مرجانی پر طراوت جزیره تائو محل زندگی گونه های وسیعی از موجودات رنگارنگ دریایی از حمله لاک پشت ها هستند. پس از چند روز اقامت در جزیره به خاطر کوچک بودن جزیره و مهمان نوازی و خونگرمی محلی ها احساس می کنید که یکی از ساکنین جزیره هستید.

جزیره چانگ تایلند

جزیره چانگ یکی از جزایر تایلند است که به راحتی قابل دسترسی نیست. چانگ یک جزیره کوهستانی است، به همین دلیل گشت و گذار در جزیره چانگ هیجان انگیزتر و سخت تر از بقیه جزایر تایلند است. در جزیره چانگ تعدادی معبد، چندین آبشار و سواحل متعددی وجود دارد.

جزیره پوکت تایلند

جزیره پوکت تایلند تصویر زیبایی از سواحل چشم نواز، رفت و آمد راحت و تفریحات بی شمار است. پوکت بزرگترین جزیره تایلند می باشد که معروف ترین و لوکس ترین هتل ها و اقامتگاههای خانوادگی تایلند را نیز در خود جای داده است. پوکت به وضوح از بقیه جزایر تایلند سرتر است. در پوکت مکان های دیدنی و جاذبه های کشف نشده زیادی هم وجود دارد. کافه ها و کلوپ های شبانه پوکت رقیب سرسخت کلوپ ها و تفریحات شبانه پایتخت تایلند یعنی بانکوک هستند. پوکت مطمئنا مدرن ترین امکانات را در میان جزایر تایلند دارا می باشد.

جزیره لانتا تایلند

جزیره لانتا یکی دیگر از جزایر بزرگ و وسیبع تایلند است که به جزیره کرابی خیلی نزدیک است. در جزیره لانتا جلوی توسعه زیاد سواحل بیشتر از هر جای دیگری در تایلند گرفته شده است. به همین خاطر لانتا به یک مکان محبوب خانوادگی برای استراحت و گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. جزیره لانتا 9 ساحل جداگانه دارد و همچنین چند جای دنج و دور افتاده برای موتور سواری دارد. برای رسیدن به جزیره لانتا می توانید سوار ترانسفر های اکسپرسی شوید که در فرودگاه کرابی وجود دارند. با قایق های تندرو هم می توانید در کمتر دو ساعت به جزیره لانتا برسید. جزیره لانتا ترکیب لذت بخشی از راحتی و آرامش است که برای علاقه مندان به آفتاب ایده آل می باشد.

جزیره لیپه تایلند

جزیره لیپه در دهه 1990 به یک از برجسته ترین جزایر استوایی تبدیل شد. لیپه دارای ساحل خیره نماینده، آب شفاف و شیشه ای و غذای دریایی بی نهایت تازه است چون از قایق های صید ماهی خریداری و مستقیما کباب می شوند. جزیره لیپه در جنوب استان ساتان تایلند و در نزدیکی مرز تایلند و مالزی قرار گرفته است. در ابتدا فقط تعدادی ماهیگیر در آن زندگی می کردند ولی بعد از پیشرفت هایی که داشته است، تبدیل به یکی از بهترین جزیره های تایلند در جذب توریست شده است.

جزیره سیمیلان تایلند

جزایر سیمیلان در جنوب تایلند دارای امکانات محدودی هستند اما اگر در جستجوی ساحلی زیبا و تمیز هستید، کوشش شما برای رسیدن به سیمیلان ارزشمند است. جزایر سیمیلان در واقع جزو پارک های دریایی حفاظت شده می باشند. این جزایر تنها در فاصله ماههای اکتبر و مه از پوکت با قایق موتوری طی سفری نیم ساعته قابل دسترسی اند. ممنوعیت ساخت هتل و تشکیلات ماهیگیری در آبهای اطراف جزایر سیمیلان باعث شده است تا حیات دریایی طبیعی همچنان برقرار و فضای جزیره بصورت دست نخورده باقی بماند. جزایر سیمیلان برای غواصی هم جای بسیار مناسبی هستند.

جزیره سامویی تایلند

جزیره سامویی تایلند بخش مهمی از جاذبه های توریستی تایلند است که دارای امکانات بسیار عالی و مجموعه ای از سواحل خیره نماینده و حتی تعدادی مرکز خرید بزرگ است. آنهایی که اولین بار به تایلند می روند حتما از اینکه چقدر در سامویی همه چیز براحتی مهیاست تعریف می نمایند. در حالیکه به نظر آنهایی که بارهای ساحلی رمانتیک و شاعرانه را دوست دارند، سامویی بهترین مکان برای لذت بردن از محیط است. در اکثر هتل های سامویی با بودجه متوسط هم می توانید اقامت کنید. البته هتل های 5 ستاره لوکس هم وجود دارد که دور از سواحل شرقی شلوغ ساخته شده اند.

جزیره سامت تایلند

جزیره سامت مکان مورد علاقه بانکوکی ها برای گذراندن تعطیلات آخر هفته است. جزیره سامت دارای سواحل زیبای زیاد و تعدادی هتل با قیمت مناسب است. در حالیکه کیفیت دریا و ساحل هیچ فرقی با بهترین جزایر تایلند ندارد، راحتی که در اینجا با چند ساعت رانندگی می توانید داشته باشید قابل مقایسه با آن بهترین ها نیست. در جزیره سامت شب ها هم تفریحات شبانه سرزنده و پر جنب و جوش برقرار است. در جشن های جزیره سامت، تایلندی و غیر تایلندی ها را در کنار هم می توانید ببینید.

جزیره پنگان تایلند

جزیره پنگان مطمئنا یکی از بهترین جزایر تایلند است. همچنین باید بگوییم که بزرگترین جشن های ساحلی تایلند هم در جزیره پنگان برگزار می شوند. با این وجود ، این جزیره بیشترین مکان های بکر و دست نخورده را در میان جزایر تایلند دارد. پنگان جزیره ای است که از سنگ گرانیت درست شده است و در آن، تعداد زیادی از مهاجرین زندگی می نمایند . تونگ سالا و هاد رین دو منطقه خالی از سکنه پنگان هستند که دقیقا روبروی سایر بخش های جزیره قرار گرفته اند.

منبع: لحظه آخری
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 460

به "10 تا از بهترین جزیره های تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 تا از بهترین جزیره های تایلند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین جزیره های تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید