تغییر فاحش چهره جهان جهانبخت در لایو اینستاگرام

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: جهان جهانبخت از واپسین روزهایی که مهراد جم پیش او بود و لحظه تحقیر شدنش گفت.

تغییر فاحش چهره جهان جهانبخت در لایو اینستاگرام

جهان جهانبخت همچنان از اینکه مهراد جم او و فرزندش را ترک نموده است شوکه است. آنچه جهان جهانبخت در صفحه اینستاگرامش منتشر می نماید گواه این حرف است. کاربران از جهان جهانبخت و علت رفتن مهراد جم سوال پرسیده اند که جهان جهانبخت هم در استوری هایی به این سوالات پاسخ داده است. در ادامه گوشه هایی از پاسخ جهان جهانبخت را ببینید.

مهراد جم خواننده که این روزها بسیار معروف شده و به اعتقاد بسیاری این معروفیت را مدیون جهان جهانبخت است بعد از یک سال و چند ماه عشق و عاشقی جهان را ول کرد و به ایران برگشت.

برگشتن مهراد به ایران هم خالی از حاشیه نبود و حالا جهان جهانبخت از روزهای واپسینی که مهراد پیش او بود و بعلاوه علت بازگشت مهراد به ایران گفت.

پاسخ جهان جهانبخت به کاربران

جهان جهانبخت با انتشار استوری و در پاسخ به سوالی درباره اینکه چطور شد مهراد او و فرزند به جهان نیامده اش را ترک کرد و به ایران برگشت به کنایه نوشت:

دلش برای خیابون امیری و خیابون بِرِیم و دهکده آبادان و ماهی کبابی های باباش و بچه محل هاشون و آغوش گرم خانواده و راهروهای ارشاد و صد البته گریه و زاری مسعود ج و عشقِ وطن و رفیقهاش و احتمالا استیج تنگ شده بود و ما هم گردشگر بودیم این وسط!

به نظر می رسد جهان جهانبخت حالا و بعد از اینکه مهراد او را ترک کرد و به ایران برگشت از او کینه به دل گرفته و پیشتر در یک استوری گفته بود اتفاقی که روز آخر و دم آسانسور برای او افتاد رو هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

اما ماجرای جهان جهانبخت و مهراد جم چه بود؟

دننیا حالا در شرح این اتفاق تلخ برای هوادارانش نوشت: روز آخری و دم آسانسور افتادم به پاش و گفتم نرو و با کلی اشک و جیغ التماس کردم اما مهراد منو پرت کرد اونور و دکمه صفر آسانسور رو زد و رفت...

اون صحنه تنها صحنه ای که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

وقتی جهان به خاطر رفتن مهراد زشت شده بود!

جهان جهانبخت چندی پیش و در واکنش به انتقاد مردم به زشت شدن صورتش می گوید علت آن ناراحتی از رفتن مهراد جم است.

او بعلاوه در پاسخ به سوال کاربران که می گویند کی پیشته می گوید هیچ کس تنهایی مطلق ! شاید این اولین بار باشد که در تمام زندگی جهان جهانبخت او تنهاست ! التبه اگه راست بگوید.

منبع : شایا نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1809

به "تغییر فاحش چهره جهان جهانبخت در لایو اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر فاحش چهره جهان جهانبخت در لایو اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید