تصاویر عجیب ترین خیابان های جهان ، از بلندترین تا باریک ترین مسیر

به گزارش واندر هنگر، بعضی از خیابان ها عریض، بعضی باریک و بعضی کوتاه هستند. مثل یک خیابان در آلمان که پهنای آن از 31 تا 40 سانتیمتر تجاوز نمی کند.

تصاویر عجیب ترین خیابان های جهان ، از بلندترین تا باریک ترین مسیر

به گزارش همشهری آنلاین؛ در این گزارش با عجیب ترین خیابان ها، بزرگراه ها و مسیر های دنیا آشنا می شوید.

عریض ترین خیابان - خیابان نهم خولیو، بوینس آیرس، آرژانتین: این خیابان با 143.8 متر عجیب ترین خیابان دنیا است که در مرکز آرژانتین قرار گرفته است. شاید عابران در این خیابان گم شوند. به همین منظور، در این خیابان داوطلبانی هستنند که در یاری به عبور مردم از این خیابان یاری می نمایند.

بلند ترین ترین جاده-پان امریکن، نیمکره غربی: خیابان:این جاده بلند ترین راه مواصلاتی دنیا است که 25 هزار و 749 کیلومتر طول دارد و از آلاسکا شروع می گردد و در نقاط پایین شیلی خاتمه می پذیرد.

پرپیچ ترین خیابان - لمبارد، سانفرانسیسکو، آمریکا: لمبارد استریت یکی از نقاط گردشگری سانفرانسیسکو است که فردی که از خیابان عبور می نماید باید از پیچ و خم های زیگزاگی آن، مداوم آمد و شد داشته باشد.

باریک ترین خیابان-اشپرویرهوف، رویتلینگن، آلمان: این خیابان در سال 1727 میلادی و فقط برای عبور عابران و نه وسایل نقلیه ساخته شده است. خیابان در باریک ترین قسمت خود 31 سانتی متر پهنا دارد.

کوتاه ترین خیابان - اِبِنزِر، ویک اسکاتلند: مسیر ابنزر نزدیک 2 متر پهنا و 15 سانتیمتر طول دارد. بخش کوچکی از این جاده را که جلوی ساختمانی که آدرس شماره یک مسیر ابنزر است، در تصویر می بینیدد. مالک این خیابان که قدمت آن به سال 1883 باز میگردد، گفته بود اوبایدتابلوی نام خیابان راجلوی ساختمان نصب می کرد. این مسیر در سال 1887 در شهر ویک اسکاتلند به عنوان یک مسیر رسمی شناخته شد.

شیب دارترین خیابان - خیابان بالدوین، نیوزیلند: خیابان بالدوین که تقریباً در حومه شهر دوندین در جنوب نیوزیلند واقع شده، به عنوان شیب دارترین خیابان دنیا شناخته شده است. این خیابان نسبتاً کوتاه 350 متر طول دارد. حداکثر شیب خیابان بالدوین 19 درجه یا 35 درصد است. این یعنی در هر 2.86 متر که به صورت افقی در این خیابان حرکت کنید ارتفاع آن یک متر بیشتر می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2184

به "تصاویر عجیب ترین خیابان های جهان ، از بلندترین تا باریک ترین مسیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر عجیب ترین خیابان های جهان ، از بلندترین تا باریک ترین مسیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید