تا می توانید همدیگر را بغل کنید

به گزارش واندر هنگر، آیا از فواید در آغوش گرفتن اطلاعی دارید؟ آیا امروز کسی را بغل نموده اید؟ حتما از این سوال تعجب نموده اید، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

تا می توانید همدیگر را بغل کنید

بهتر است بدانید که بغل کردن به مقدار عادت هایی مانند ورزش کردن یا مراقبه برای سلامتی روح و بدن شما بسیار مفید است. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان فواید بغل کردن می پردازیم.

فواید بغل کردن

هنگامی که ما هیجان زده، شاد، عصبی یا مسرور هستیم دوست داریم کسی را بغل کنیم و حال بهتری داشته باشیم.

سلامتی بیشتر قلب و عروق

اگر به طور مرتب یکدیگر را بغل کنید برای قلب شما مفید است. بخصوص زمانی که در یک شرایط پر استرس هستید و می خواهید آرامش خود را حفظ کنید.

ایجاد پیوند قوی در روابط از فواید بغل کردن

بغل کردن باعث نزدیکی و صمیمیت بین افراد می گردد. تحقیقات نشان می دهد با لمس کردن با یک سری تغییرات فیزیولوژیکی همراه است که باعث تبادل انرژی می گردد. این کار اکسی توکسین آزاد نموده و روابط ما را بهبود می دهد. هنگامی که سطح اکسی توکسین در بدن کم می گردد تاثیر مخربی بر روابط ما می گذارد.

بغل کردن رابطه عاشقانه را بهتر می نماید

مهم ترین عنصر در یک رابطه عاشقانه که اتصالی قوی بین طرفین ایجاد می نماید بغل کردن است. زوجین با این کار حس امنیت بیشتری دارند. بعلاوه بغل کردن با مقدار رضایت از رابطه ارتباط مستقیمی دارد. برای اینکه روابط عاطفی بهتری با یکدیگر داشته باشید به مطلب محبت زیادی به همسر خطرناک است! سر بزنید.

کاهش مقدار استرس از فواید بغل کردن

وقتی کسی شما را بغل می نماید مقدار استرس تان کاهش می یابد. می توانید بعد از یک روز خسته نماینده عزیزان خود را بغل کنید و تاثیرات شگفت انگیز آن را ببینید. بغل کردن سیستم عصبی پاراسمپاتیک را بهبود داده و سطح کورتیزول شما را کاهش می دهد.

شرایط روانی افراد را بهبود می دهد

بغل کردن احساسات منفی شما را به حداقل می رساند و باعث می گردد شرایط روانی بهتری داشته باشید. بعلاوه کسانی که به وسیله همسران خود در آغوش کشیده می شوند حس حمایت و ثبات روانی بیشتری دارند.

انتقال احساسات از از فواید بغل کردن

افراد اطلاعات زیادی را به وسیله بغل کردن و لمس فیزیکی می توانند به یکدیگر منتقل نمایند. حتی افراد غریبه نیز احساساتی مانند قدردانی، همدردی و ترس را از تماس ساده دست به شما انتقال می دهند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کارهای زنانه باعث فرار مردان می گردد! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2152

به "تا می توانید همدیگر را بغل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا می توانید همدیگر را بغل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید