برگزاری 12 فم تور در حوزه صنایع دستی ویژه راهنمایان گردشگری در گیلان

به گزارش واندر هنگر، معاون صنایع دستی گیلان از برگزاری 12 فم تور (تور آشناسازی) در حوزه صنایع دستی ویژه راهنمایان گردشگری در این استان در سال 98 اطلاع داد.

برگزاری 12 فم تور در حوزه صنایع دستی ویژه راهنمایان گردشگری در گیلان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، فرزاد رشیدی روز یکشنبه 31 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: هدف از بازدید کارگاه های صنایع دستی که در قالب فم تور برگزار گردید، آشناسازی راهنمایان و فعالان گردشگری گیلان با کارگاه ها و فروشگاه های رشته های مختلف صنایع دستی گیلان برای برگزاری تورهای تخصصی است.

او با اشاره به اینکه این فم تورها در رشته های سفال گری، مرواربافی، چادرشب بافی، شال بافی و گلیم بافی برگزارشده است، اضافه نمود: برگزاری این فم تورها، نقش مؤثری در معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی استان و افزایش بازدید مسافران داخلی و گردشگران خارجی از کارگاه ها و فروشگاه های صنایع دستی گیلان خواهد داشت.

او ادامه داد: فم تور (FAM Trip / Familiarization Trip) سفر رایگان و یا ارزانی است که باهدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تور گردانان، آژانس های هواپیمایی و ... به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر و ... ارائه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 939

به "برگزاری 12 فم تور در حوزه صنایع دستی ویژه راهنمایان گردشگری در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 12 فم تور در حوزه صنایع دستی ویژه راهنمایان گردشگری در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید