برگزاری رالی های بین المللی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی

به گزارش واندر هنگر، ایلنا/ براساس اخبار واصله، برگزاری رالی های بین المللی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی صورت می پذیرد.

برگزاری رالی های بین المللی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی

محمدحسین صوفی (رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی) در تماس تلفنی با رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) گزارشی از فعالیت های مختلف کانون از جمله برگزاری انواع رالی ها و رویدادهای متنوع خودرویی و موتورسیکلت در سراسر کشور، بهبود کیفیت ارائه خدمات امداد خودرو سراسری، دیجیتالی شدن فرایند درخواست اسناد و مدارک بین المللی سفر با وسیله نقلیه شخصی (گواهینامه بین المللی رانندگی، پلاک بین المللی خودرو و موتورسیکلت، شروع سیستم کارنه دوپاساژ الکترونیکی)، توسعه برنامه های آموزشی و فرهنگسازی در زمینه رانندگی ایمن و… ارائه کرد.

محمد بن سلیم (رئیس فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA)) در این ارتباط تلفنی، ضمن تقدیر از اقدامات گسترده کانون در دوره مدیریت نو، با اشاره به عظمت، شکوه و تاریخ و تمدن کهن ایران، بر حمایت فیا در تثبیت جایگاه کانون ایران در بخش موبیلیتی فیا تأکید کرد.

بن سلیم جایگاه کانون ایران در میان کانون های اتومبیلرانی و جهانگردی موبیلیتی عضو فیا را جایگاهی ممتاز دانست و حمایت فیا از اجرا و برگزاری رالی های بین المللی وسیله های نقلیه تاریخی به وسیله ایران را بیان کرد.

رئیس فیا نقش کانون برای ایجاد اطمینان از دسترسی عموم مردم به سیستم های حمل و نقل و عبور و مرور ایمن، ارزان و پاک را بسیار حائز اهمیت دانست و از دکتر صوفی برای برقراری ارتباط و شروع تعاملات تجاری میان شرکت های خودروساز ایرانی و فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با موضوع کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

او در ادامه پتانسیل فیا را متعلق به همه کشورها خواند و بر ضرورت شکستن انحصار بهره برداری کانون های اتومبیلرانی و جهانگردی کشورهای اروپایی از این ظرفیت ها تأکید و افزود که استفاده کانون ایران از امکانات موجود در فیا برای ایجاد ارزش افزوده امری لازم است و در این خصوص نماینده ویژه خود برای تشکیل جلسات برخط به منظور ارتقای سطح همکاری های آینده را نیز معرفی نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2072

به "برگزاری رالی های بین المللی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رالی های بین المللی از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید