برگزاری آزمون انگلیسی ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش واندر هنگر، خبرگزاری خبرنگاران- آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) به صورت حضوری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی 27 آبان در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود و متقاضیان از 4 تا 12 آبان فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.

برگزاری آزمون انگلیسی ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) برای دانشجویان دوره های دکتری تخصصی (به غیر از رشته های علوم پایه پزشکی وزارت بهداشت) دانشگاه، به صورت حضوری و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پنجشنبه 27 آبان 1400 برگزار می شود. این آزمون به منظور سنجش Structure، Vocabulary و Comprehension Reading انجام می شود و قبولی در آن بر اساس حدنصابی که در اطلاعیه های ثبت نام داوطلبان دوره های دکتری تخصصی دانشگاه اعلام می شود، به مدت دو سال اعتبار دارد.

ثبت نام در این آزمون 4 تا 12 آبان 1400 از طریق نشانی https://www.modares.ac.ir/~Toefl انجام می شود و لازم است داوطلبان با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک الزامی (تصویر عکس پرسنلی و کارت ملی) و دریافت گواهی انجام ثبت نام در مهلت اعلام شده در این اطلاعیه اقدام کنند.

هزینه شرکت در آزمون، مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال است و کارت ورود به جلسه 24 آبان از طریق وبگاه/ سایت دانشگاه قابل دریافت است.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان، در روز برگزاری آزمون از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیدا جلوگیری خواهد شد و داوطلبان می بایست در هنگام ثبت نام فرم خود اظهاری سلامت (در تقاضانامه ثبت نام) را تکمیل کنند. همچنین استفاده از ماسک پرستاری (غیرفیلتردار و غیر پارچه ای) از طریق داوطلبین الزامی است و رعایت نکردن همه مقررات و ضوابط بهداشتی در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبین موجب محرومیت ایشان از حضور و یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1852

به "برگزاری آزمون انگلیسی ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون انگلیسی ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه تربیت مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید