برنامه ریزی کمیته امداد برای ایجاد 200 هزار شغل

به گزارش واندر هنگر، رئیس کمیته امداد گفت: برنامه سال جاری این نهاد فراوری 200 هزار شغل است که برای تحقق این هدف نیازمند همراهی مجلس به ویژه در تخصیص اعتبارات مصوب امداد هستیم.

برنامه ریزی کمیته امداد برای ایجاد 200 هزار شغل

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نشست کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برگزار گردید.

در این جلسه علاوه بر تشریح مسایل و مسائل خانواده های تحت حمایت، برنامه ها و راه چاره های کمیته امداد برای خودکفایی مددجویان مورد آنالیز نهاده شد.

مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان، بر نقش و صندلی ویژه مجلس در تصویب قوانین به نفع اقشار محروم جامعه تاکید نمود و گفت: کمیته امداد سال گذشته پیروز به ایجاد 175 هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف شد و برنامه سال جاری این نهاد فراوری 200 هزار شغل است که برای تحقق این هدف نیازمند همراهی مجلس به ویژه در تخصیص اعتبارات مصوب امداد هستیم.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات کمیته امداد در تزریق روحیه امید و اعتماد به نفس در میان مددجویان، بر اهمیت توجه به مددجویان روستایی به عنوان محور و مولد ایجاد اشتغال در کشور تاکید نمودند.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس فعالیت های کمیته امداد در حمایت از محرومان جامعه را موجب تقویت سرمایه اجتماعی در جامعه دانستند و خواهان تعامل بیشتر دولت و مجلس با این نهاد برای افزایش کیفیت خدمات به خانواده های تحت حمایت شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1115

به "برنامه ریزی کمیته امداد برای ایجاد 200 هزار شغل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی کمیته امداد برای ایجاد 200 هزار شغل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید