برد روحیه بخش شاگردان جوان لوو

به گزارش واندر هنگر، یواخیم لوو، سرمربی آلمان پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل روسیه در دیداری دوستانه، از گلی که لروی سانه به ثمر رساند تمجید کرد. این بال منچسترسیتی در این مسابقه نخستین گل ملی خود را به ثمر رساند.

برد روحیه بخش شاگردان جوان لوو

گل سانه و عملکرد او در زمین باعث شد بسیاری به این فکر نمایند که چرا او برای جام جهانی از فهرست تیم ملی آلمان خط خورد. نیکلاس سوله و سرژ گنابری هم دو گل دیگر آلمان را زدند و بردی را کسب کردند که آلمان بسیار به آن احتیاج داشت.

لوو پس از بازی گفت که از نحوه به ثمر رسیدن گل های تیمش راضی است. گل های سانه و گنابری روی پاس های بلند از خط میانی به ثمر رسیدند. لوو گفت: ما در نیمه اول عالی کار کردیم و بازی را خوب کنترل کردیم. در بازی های قبلی، از ما انتقاد می شد که چرا از عقب بازیسازی نمی کنیم. حالا ما توانستیم در چند موقعیت این کار را انجام بدهیم. ما کارهای خوبی در این زمینه انجام دادیم و دو گل زیبا را به این شکل به ثمر رساندیم. در نیمه دوم تغییرات بسیاری در تیم دادیم و جریان بازی تا حدی از دست رفت اما این طبیعی است. نحوه قرار دریافت بازیکنان در زمین هم خیلی خوب نبود.

لوو از کای هاورتز، هافبک بایر لورکوزن هم تمجید کرد که در نخستین دیدارش در ترکیب ثابت تیم ملی آلمان نقشی مهم ایفا کرد و گل سوم تیم را برای گنابری ساخت.

این بازیکن 19ساله در این فصل در بوندس لیگا 11 بازی انجام داده و سه گل زده است. او پیش تر نخستین بازی ملی خود را به عنوان بازیکن تعویضی در جریان برد دو بر یک مقابل پرو انجام داده بود. لوو گفت: او امروز من را تحت تاثیر قرار داد. او در کار با توپ بسیار خاطرجمع عمل می نماید و جای گیری خوبی در حملات دارد.

  • خلاصه بازی دوستانه آلمان 3 - روسیه 0 (ویدیو)
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 91

به "برد روحیه بخش شاگردان جوان لوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد روحیه بخش شاگردان جوان لوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید