برخیزید؛ خاطرات آهنگساز انقلاب به چاپ دوم رسید

به گزارش واندر هنگر، به گزارش خبرنگاران ، چاپ دوم کتاب برخیزید؛ خاطرات شفاهی سیدحمید شاهنگیان، آهنگساز ترانه ها و سرودهای انقلابی توسط انتشارات راه یار روانه بازار نشر شد.

برخیزید؛ خاطرات آهنگساز انقلاب به چاپ دوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بنابرین گزارش، سیدحمید شاهنگیان از جمله هنرمندانی بود که در واقعه خونین 17شهریور 1357 حضور داشت و از همان زمان، معتقد بود که نباید اجازه داد که این اتفاق مهم تاریخی از سوی رژیم پهلوی به فراموشی سپرده گردد. با همین انگیزه بود که به تنهایی و در خفقان آن دوران، سرود 17شهریور را به یاد شهدای این واقعه تولیدکرد.

به همین ترتیب، او تنظیم و آهنگسازی بسیاری از سرودها یا نقل بی نظیر برخیزید ای شهیدان راه خدا، خمینی ای امام و... را نیز برعهده داشته است. پس از انقلاب نیز تا سال 1360 از سوی رئیس وقت سازمان صدا و سیما، مسئولیت امور موسیقی این نهاد را به عهده گرفت و در شرایط ویژه آن دوران، شاهد چالش های زیادی در این عرصه بود که خاطراتی مهم و شنیدنی دارد و بخش هایی از آن، در کتاب برخیزید روایت شده است.

براساس این گزارش، چاپ دوم کتاب برخیزید نوشته روح الله رشیدی، در شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 24 هزار تومان منتشر شده است و علاقمندان جهت تهیه آن، علاوه بر کتابفروشی ها، می توانند به وسیله صفحات مجازی ناشر @raheyarpub و سایت vaketab.ir نسبت به سفارش کتاب اقدام نمایند و یا با شماره های 02142495454 و 02537746490 تماس بگیرند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1322

به "برخیزید؛ خاطرات آهنگساز انقلاب به چاپ دوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخیزید؛ خاطرات آهنگساز انقلاب به چاپ دوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید