برای بررسی پرسپولیس با کالدرون خیلی زود است

به گزارش واندر هنگر، جواد منافی در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد عملکرد پرسپولیس در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر که منجر به برد مقابل پارس جنوبی جم و باخت در مصاف با تراکتور تبریز شد، گفت: درباره شرایط این روزهای پرسپولیس باید به دو نکته مهم توجه کرد. این تیم سه بار قهرمان متوالی لیگ برتر شده و طبیعی است که تمام تیم ها با قدرت بیشتر و انگیزه مضاعف به مصافش بیایند. همچنین کادر فنی پرسپولیس تغییر نموده و احتیاج به زمان دارد.

برای بررسی پرسپولیس با کالدرون خیلی زود است

مربی پیشین پرسپولیس درباره نقدها از تاکتیک پرسپولیس توضیح داد: نباید عجولانه درباره کالدرون که کارنامه ای تعیین در فوتبال دارد قضاوت کرد. او مربی شجاعی است و در همین باخت مقابل تراکتور نشان داد به فکر بازی زیبا است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید نمود: باید به تیمی که تفکرات فنی تا حدود زیادی تغییر نموده فرصت داد تا بازی مد نظرش را انجام دهد. شاید خیلی ها بگویند برگزاری دربی در هفته چهارم زمان را از پرسپولیس می گیرد اما من معتقدم قطعاً این تیم تا بازی با استقلال به شرایط ایده آل می رسد.

منافی درباره حریفان اصلی پرسپولیس برای رقابت در کسب قهرمانی لیگ برتر یادآور شد: تیم هایی نظیر سپاهان، تراکتور، استقلال تهران، شهرخودرو مشهد و حتی ذوب آهن اصفهان از حریفان اصلی محسوب می گردد. ضمن اینکه پرسپولیس مقابل تیم هایی که در ظاهر ضعیف هستند کار سختی دارد. آنها با انگیزه ای فراوان و برای نمایش بهترین بازی خود به مصاف قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر می آیند. همین امر کار را برای پرسپولیس سخت می نماید.

منافی در انتها اظهار داشت: کالدرون خیلی می تواند به ترکیب ایده آل و سیستم مورد نظرش برسد. بازیکنان پرسپولیس حرفه ای هستند و خواهند توانست خودشان را با شرایط جدید وفق دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 326

به "برای بررسی پرسپولیس با کالدرون خیلی زود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بررسی پرسپولیس با کالدرون خیلی زود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید