برانکو: از امارات پیشنهاد دارم، همه اختیارات پرونده مطالباتم را به وکیلم سپرده ام

به گزارش واندر هنگر، پرسپولیس در حال حاضر سرمربی دارد و من به برگشت به این تیم فکر نمی کنم.

برانکو: از امارات پیشنهاد دارم، همه اختیارات پرونده مطالباتم را به وکیلم سپرده ام

سرمربی سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: پرسپولیس سرمربی دارد و من به بازگشت فکر نمی کنم.

به گزارش خبرورزشی، بعد از اینکه برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کرد، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل این باشگاه خواهان مذاکره با او یا وکیلش شد تا این موضوع بدون رسیدگی در فیفا بین طرفین بر طرف گردد.

به همین دلیل وکیل سرمربی سابق پرسپولیس روز یک شنبه گذشته به تهران آمد و جلساتی را با انصاری فرد برگزار کرد. در نهایت وکیل برانکو سه شنبه شب راهی زاگرب شد تا این مربی کروات را در جریان مذاکرات قرار دهد.

در این جلسه مدیرعامل پرسپولیس از وکیل برانکو درخواست کرد تا با توجه به در نظر دریافت شرایط سخت مالی حاکم برای باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه تخفیف داده گردد.

انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد داد اگر برانکو تخفیف دهد، مبلغ مورد توافق تقسیط گردد تا آن ها بتوانند با سرمربی سابق خود تسویه حساب نمایند.

وکیل برانکو، اما زیر بار تخفیف مد نظر باشگاه پرسپولیس نرفت و بعد از صحبت هایی که با این مربی کروات انجام داد در نهایت اعلام نمود فقط می تواند 5 درصد از طلب برانکو را به آن ها تخفیف دهد و بیشتر از این رقم، امکان پذیر نیست.

این در حالی است که تخفیفی که باشگاه پرسپولیس در نظر داشت رقم خیلی بیشتری بود که در مذاکراتی که صورت گرفت درباره آن توافق نشد تا وکیل برانکو بدون توافق خاصی راهی کرواسی گردد.

در نهایت قرار شد وکیل برانکو به کرواسی رفته و بعد از در جریان قرار دادن او از جریان مذاکرات اجرا شده، پاسخی به باشگاه پرسپولیس ارسال گردد. پاسخ برانکو به پرسپولیس قرار است به این باشگاه ایمیل گردد و حالا مدیران باشگاه منتظر هستند تا ببینند در نهایت و بعد از این مذاکرات چه اتفاقاتی در مورد این پرونده رخ خواهد داد.

اما باز هم بعید می دانیم برانکو تخفیف بدهد. چرا؟

همان طور که می دانید اواسط تیرماه گذشته نمایندگان باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با وکیل برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم پرسپولیس راهی شهر استانبول و کشور ترکیه شدند تا با او بتوانند به توافق برسند.

مهدی ذاکر مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس و امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل این باشگاه راهی استانبول شدند تا بتوانند پس از مذاکره با وکیل سابق سرمربی پرسپولیس با او به توافق برسند.

مذاکرات انجام شد، اما از جزئیات این جلسات خبری به بیرون منتقل نشد! به همین دلیل شنیدیم نمایندگان پرسپولیس به وکیل برانکو گفته اند نه تنها پولی به این مربی کروات نمی دهند بلکه از او به فیفا هم شکایت خواهند کرد!

این تهدید دلخوری شدید برانکو را به دنبال داشت. مردی که 7 جام در 3 سال گذشته برای پرسپولیس کسب نموده است و حقش این نیست.

برانکو ایوانکوویچ ناچار شد برخلاف میل باطنی به فیفا شکایت کند که بتواند مطالبات خود را وصول کند.

ایرج عرب برکنار و محمدحسن انصاری فرد جانشین او شد. مدیرعامل جدید در همان بدو عهده دار شدن این مسئولیت عنوان نمود که جای پرسپولیس و برانکو در فیفا نیست و پول این مربی پیروز و محترم پرداخت خواهد شد!

با وجود این وعده باز هم اتفاق خاصی نیفتاد. برانکو برای نشان دادن حسن نیت خود وکیلش را به تهران فرستاد که با پرسپولیسی ها مذاکره کند. مرد کروات خواهان پرداخت مطالباتش تا شب فینال جام حذفی فصل گذشته کشور شد اما...

در مذاکرات جدید هم نه خبری از پول بود و نه تاریخ دقیق پرداخت و فقط دوستان بر سر تخفیف با وکیل برانکو چک و چانه زدند!

وکیل برانکو هم ضمن تشریح اوضاع راهی کرواسی شد. دیروز به وسیله یکی از نزدیکان برانکو در تهران توانستیم صحبت کوتاهی با سرمربی پیروز سابق پرسپولیس داشته باشیم.

برانکو در مورد مذاکرات وکیل خودش و تخفیف 5 درصدی به پرسپولیس گفت: من همه اختیارات این پرونده و قراردادم با پرسپولیس را به وکیل قانونی خودم سپرده ام و به همین خاطر نمی توانم حرفی در این رابطه بزنم.

وی همچنین درباره شایعه بازگشت او به پرسپولیس نیز یادآور شد: پرسپولیس در حال حاضر سرمربی دارد و من به برگشت به این تیم فکر نمی کنم.

برانکو همچنین درباره پیشنهادات جدید خودش پس از جدایی از الاهلی عربستان نیز گفت: در حال حاضر یک پیشنهاد از امارات و یک پیشنهاد هم از کشور دیگری دارم که مشغول آنالیز هستم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 463

به "برانکو: از امارات پیشنهاد دارم، همه اختیارات پرونده مطالباتم را به وکیلم سپرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: از امارات پیشنهاد دارم، همه اختیارات پرونده مطالباتم را به وکیلم سپرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید