با مراکز خرید برلین آشنا شوید!

به گزارش واندر هنگر، بعد از تماشای شهر برلین، نوبت به مراکز خرید برلین می رسد. برلین، بزرگترین شهر در کشور آلمان است که از لحاظ جمعیت و مساحت، رتبه یک کشور آلمان را دارد. برلین پایتخت کشور آلمان است و از نظر امکانات زندگی، در سطح بالایی واقع شده است. مراکز خرید برلین هم از بهترین مکان های خرید در آلمان است که کالاهای آن، رنج قیمتی متنوعی دارد و برای همه اقشار جامعه، مناسب است.

با مراکز خرید برلین آشنا شوید!

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

مرکز خرید الکسا Alexa

لذت خرید از فروشگاه های برند را در مرکز خرید الکسا تجربه کنید. مرکز خرید الکسا، معروف ترین مرکز خرید برلین است که با مساحت 56000 متر مربعی اش، بیش از 180 فروشگاه از برندهای مطرح جهان را در خود جای داده است. در این مرکز خرید، می توانید برندهای زارا، تامی هیلفیگر، ادکا، اچ اند ام و اسپیریت و ده ها برند مطرح دیگر را ببینید. علاوه بر این، می توانید در فوت کورت اختصاصی این مرکز خرید بنشینید و از 17 رستورانی که دراین مجموعه با خوراکی های متنوع، میزبانی می نمایند، بهره ببرید.

مرکز خرید کورفورستندام (Kurfurstendamm)

در خیابان کورفوستندام که در غرب برلین قرار گرفته است، مرکز خریدی را می بینید که بیشتر آلمانی ها، به علت مناسب بودن قیمت آن ها، پا به این فروشگاه ها می گذارند. در کورفورستندام فروشگاه های زنجیره ای kaDeWe، پیک و کلاپنبرگ قرار گرفته است که از عمده دلایل شهرت این مرکز خرید است. در مرکز خرید کورفورستندام برلین، بیش از 100 فروشگاه معتبر از پوشاک و لوازم آرایشی قرار گرفته که این مکان را، به بهشتی برای خرید بانوان تبدیل نموده است.

مرکز خرید برلین

مرکز خرید برلین، از مراکز خرید لوکس و جدید این شهر است که در نزدیکی میدان پوتسدام پلاس واقع شده است. در سال 2004 مرکز خرید برلین با بیش از 270 فروشگاه از برندهای مطرح، بازگشایی شد و امروزه، یکی از محبوب ترین بازارهای خرید در آلمان است. با این که فروشگاه های بسیاری در این مرکز خرید وجود دارد اما هنوز هم بخش هایی از آن خالی است. عمده افرادی که از این مرکز خرید بازدید می نمایند، برای صرف غذایی خوشمزه در فودکورت این مرکز اقدام می نمایند. مرکز خرید برلین، عظیمترین فودکورت را در بین مراکز خرید برلین دارد. در این مرکز خرید، مجموعه ای از سنگ هایی که یادبودی از هولوکاست است، قرار گرفته است که تماشای آن ها هم جالب توجه است.

هکشر مارکت (Hackescher Markt)

در این منطقه، فروشگاه های بسیاری را می بینید که برخلاف فروشگاه های دیگر که کالاهای لوکس و گران بها دارد، از کالاهایی با قیمت مناسب و به نسبت کیفیت بالایی برخوردار است. در این مرکز خرید، می توانید در کنار کالاهای غیر برند، از برندهای مطرحی همچون دیزل، آدیداس و پپه جینز خریداری کنید. این مرکز خرید بیشتر برای دانشجویان و جوانان مناسب است و قیمت های معقولی دارد. در کنار خرید از این مرکز خرید برلین، از غذاهای خوشمزه ای که در خیابان های اطراف این مجموعه قرار گرفته است حتما بهره ببرید.

مرکز خرید فریدریک استراسه (Friedrichstrasse)

از دید گردشگران این مرکز خرید، بهترین مرکز خرید در برلین است که علاوه بر قدمت و تاریخ بالایی که دارد، برندهای مطرحی همچون گوچی، هوگو باس و زارا و … در آن حضور دارند. حتی اگر خرید از این مجموعه عظیم برایتان سخت است و قیمت اجناس آن بالاتر از حد تصورتان است، باز هم به دیدن این مرکز خرید بروید. تماشای نمایشگاه های اتومبیل لوکسی که در این مرکز خرید قرار گرفته است خالی از لطف نیست.

منبع: سفرمی
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 955

به "با مراکز خرید برلین آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مراکز خرید برلین آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید