بانک هایی که مانع رونق فراوری در قم هستند، توبیخ می شوند

به گزارش واندر هنگر، استاندار قم گفت: در ارزیابی بانک های عامل در زمینه برطرف موانع فراوری و ارائه تسهیلات باید مبنای منطقی وجود داشته باشد تا بر اساس این ارزیابی بانک ها تشویق یا توبیخ شوند.

بانک هایی که مانع رونق فراوری در قم هستند، توبیخ می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، بهرام سرمست در سی و هشتمین جلسه کارگروه استانی تسهیل و برطرف موانع فراوری که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار گردید خطاب به اعضای این کارگروه اضافه کرد: در این جلسه ها فقط به ارائه گزارش و یک اظهار نظر جزئی اکتفا کنیم دردی را دوا نکردیم بلکه باید مبنای آماری که ارائه می گردد، معین و هدف این جلسه ها باید برطرف موانع فراوری و تسهیل در آن باشد.

وی ادامه داد: بانک های عامل باید در ارائه گزارش خود مبانی منطقی داشته باشند تا معین گردد این بانک ها تا چه اندازه به اهداف کارگروه دست یافته اند.

استاندار قم اظهار کرد: پس از ارزیابی این گزارش ها، بانک هایی که در ارائه تسهیل و برطرف موانع فراوری وارد عمل شده اند، تقدیر و تشویق خواهند شد. اما بانک هایی که خود موانعی را جلوی راه واحدهای فراوریی ایجاد نمایند توبیخ می شوند.

وی تأکید کرد: باید طبق گزارش هایی که ارائه می گردد معین باشد تا چه میزان به اهداف خود رسیده یا اینکه برای سال آینده چه اقدامی باید صورت پذیرد.

بانک های عامل گلوگاه موانع فراوری

سرمست با اشاره به نقش مهم بانک های عامل در زمینه برطرف موانع فراوری و تسهیل امور واحدهای فراوریی اعلام کرد: در واقع بانک های عامل به عنوان گلوگاه برطرف موانع فراوری هستند که باید تفاوت ها در ارائه تسهیلات به واحدهای فراوریی در گزارش ها دیده گردد و عملکرد بانک ها مورد آنالیز و ارزیابی قرار گیرد.

وی با تقدیر از شرکت های دانش بنیان استان قم اضافه کرد: در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ شرکت های دانش بنیان صاحب ایده و نوآوری مورد بازدید قرار گرفتند. این شرکت ها احتیاج به حمایت دارند و از معاون هماهنگی امور مالی می خواهیم با دعوت از این شرکت ها در استانداری و اختصاص یک زمان مناسب برای ارائه ایده ها از این شرکت ها حمایت و پشتیبانی نمایند.

در این جلسه هر کدام از نمایندگان بانک های عامل استان با ارائه گزارشی نسبت به عملکرد خود در زمینه ارائه تسهیلات و برطرف موانع فراوری مطالبی را اعلام کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 751

به "بانک هایی که مانع رونق فراوری در قم هستند، توبیخ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک هایی که مانع رونق فراوری در قم هستند، توبیخ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید