اولین تصویر هنری از بازی آنلاین بزرگ لست آو آس منتشر شد

به گزارش واندر هنگر، مدت زیادی است که می دانیم استودیو ناتی داگ روی یک بازی آنلاین مستقل بر اساس دنیای بازی آخرین بازمانده از ما یا همان لست آو آس (The Last of Us) کار می نماید. در جریان رویداد جشن بازی تابستانی 2022 که به وسیله جف کیلی برگزار می گردد، نیل دراکمن (کارگردان بازی لست آو آس) برای اولین بار یک طراحی هنری مفهومی تازه از این اثر منتشر کرد و توضیحات کوتاهی درباره آن داد.

اولین تصویر هنری از بازی آنلاین بزرگ لست آو آس منتشر شد

اگرچه هنوز حتی نام دقیق این بازی آنلاین مستقل را نمی دانیم و جزئیات دقیقی از چگونگی آن نداریم، اما نیل دراکمن، رئیس ناتی داگ و کارگردان لست آو آس، شرح داد: چیزی که می توانم به شما بگویم این است که این بازی واقعاً بزرگ است، به مقدار بازی های تک نفره ای که تا به امروز ساخته ایم و از جهاتی حتی بزرگ تر از آن ها است. اگرچه این یک بازی آنلاین است اما این اثر داستان دارد - روشی که ما آن داستان را تعریف می کنیم برای این بازی بسیار منحصر به فرد است. بعلاوه مجموعه جدیدی از شخصیت ها در این بازی دیده می شوند - بازی در مکانی دیگر، در بخشی دیگر از ایالات متحده اتفاق می افتد … و واقعاً عالی است.

نیل دراکمن در ادامه شرحات خود اعلام کرد: تیم توسعه این بازی به راهنمایی وینیت آگاروال (Vinit Agarwal)، آنتونی نیومن (Anthony Newman) و جوزف پِتیناتی (Joseph Pettinati) کار خود را انجام خواهند داد. آن ها همه افراد باتجربه ای از اعضای توسعه دهنده بازی های آنچارتد و لست آو آس هستند و شما چیزهای بیشتری از این بازی که سال بعد خواهد آمد، خواهید دید.

تمام چیزی که در حال حاضر از این پروژه می دانیم همین است. یک طراحی هنری مفهومی از بازی و شرحاتی که نیل دراکمن بیان نموده است. با این حال، نمی دانم واقعاً بازی قرار است چگونه باشد؟ آیا از نظر ژانر چیزی شبیه بازی دیویژن خواهد بود؟ آیا حالت بتل رویال خواهد داشت؟ آیا حالتی مانند بخش فکشن بازی لست آو آس یک در بازی وجود خواهد داشت یا خیر؟ قرار است داستانی که نیل دراکمن به آن اشاره نموده، چگونه در بازی روایت گردد؟ برای پاسخ به این پرسش ها و پرسش های بسیار دیگر باید تا نمایش تریلر و اطلاعات بیشتر از این پروژه منتظر بمانیم.

در حال حاضر با توجه به تأکیدی که نیل دراکمن انجام داده و شرحات جسته وگریخته ای که سازندگان این اثر در توییت های خود گفته اند، می تواند با اطمینان منتظر یک بازی آنلاین چندنفره بسیار بزرگ بود و باید فکر یک حالت آنلاین ساده را فراموش کنید.

تعیین نشده است که این بازی قرار است برای چه پلتفرم هایی عرضه گردد اما قطعاً می توان گفت عرضه این بازی برای پلی استیشن 5 قطعی است. با توجه به آنلاین بودن آن، احتمالاً در زمان عرضه یا فقط کمی بعد از آن بازی برای کامپیوتر هم عرضه گردد. فقط عرضه یا عدم عرضه این بازی برای پلی استیشن 4 ممکن است برایمان ابهام ایجاد کند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2075

به "اولین تصویر هنری از بازی آنلاین بزرگ لست آو آس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصویر هنری از بازی آنلاین بزرگ لست آو آس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید