افتخاری: شفر پارسال این قدر سختگیر نبود

به گزارش واندر هنگر، افتخاری معتقد است که عده ای قصد تخریب او در استقلال را داشتند.

افتخاری: شفر پارسال این قدر سختگیر نبود

به گزارش خبرنگاران ، یک سال از آمدن شفر به استقلال گذشت، سرمربی که حال و روز امسالش اصلا شبیه فصل پیش نیست و روزهای سختی را پشت سر می گذارد. افتخاری مدیرعامل سابق استقلال در خصوص آوردن شفر و به توافق نرسیدن با مربیان دیگر شرح می دهد. افتخاری در خصوص به توافق نرسیدن با فاتح تریم می گوید:ما ابتدا به دنبال جذب فاتح تریم بودیم. نماینده ما حتی به منزل او نیز رفت اما پیشنهاد تریم به ما 5 میلیون یورو بود که بعد از چندین ساعت مذاکره، در نهایت پیشنهاد او به 4 میلیون یورو رسید. رقمی که در توان باشگاه نبود و نمی توانستیم آن را پرداخت کنیم زیرا باشگاه هزینه های دیگری نیز داشت که باید آن را در نظر می گرفت.

افتخاری در خصوص آوردن شفر اینطور می گوید:در گذشته نیز با او مذاکره نموده بودم اما مذاکرات نیمه کاره ماند. آن موقع تغییراتی در فدراسیون داشتیم و به همین دلیل مذاکرات نیمه کاره رها شد و نتوانستیم او را به تهران بیاوریم. با آقای سلطانی فر نیز کارنامه شفر را مطرح کردیم و ایشان نیز نظر مثبتی داشتند. شفر آن موقع در آلمان بود و قرار ملاقات ما در شهر دبی انجام شد تا مشکل روادید نداشته باشیم و زمان را از دست ندهیم. در اولین مذاکرات خیلی وارد جزییات و رقم قرارداد نشدیم و البته شفر آن موقع مانند انتها فصل در موضوع رقم قرارداد سختگیر نبود. در مذاکرات بیشتر درباره خواسته های خود صحبت کردیم. به او گفتیم استقلال تیم بزرگی است و ما احتیاج به یک مربی بزرگ برای تیم داریم. شفر نیز در این جلسات گفت که دو پیشنهاد از چین و تونس دارد اما علاقه او این است در تیمی کار کند که هواداران زیادی دارد و پر هوادار است. در نهایت در دبی مذاکرات را نهایی کردیم و با یکدیگر دست دادیم و قرار گذاشتیم در تهران قرارداد را امضا کنیم.

شفر می تواند دوباره با استقلال نتیجه بگیرد؟ مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ می گوید:قطعا می تواند. متاسفانه استقلال بی دلیل به حاشیه رفت و فکر سرمربی درگیر مسائلی شد که برای تیم خوب نبود. از پرسپولیس نیز 5 بازیکن رفتند اما دیدید که واکنش هواداران آنها چگونه بود. یک بازیکن از تیم ما رفت اما به ما حمله کردند در شرایطی که ما خیلی سریع بازیکن جانشین آنها کردیم. افتخاری با گله ای از فضایی که علیه او به وجود آمد در ادامه می گوید:به خاطر بازیکنانی که از استقلال رفتند، به من توهین شد. 2 سال در استقلال زحمت کشیدم و تیم را درست کردم. آنها باید می ماندند. به آنها گفتم بمانید و ستاره سوم را بگیریم زیرا معتقد بودم این کار شدنی بود. ولی فوتبال همین است و بازیکنان به دنبال مسائل شخصی و مالی هستند. نفرین؟ من از خودم گذشتم اما خدا نخواهد گذشت زیرا دید که ما استقلال سیزدهم جدول را به چه تیمی تبدیل کردیم. فصل اول نایب قهرمان شدیم، فصل دوم قهرمان حذفی شدیم و در لیگ سوم شدیم. برنده دو دربی بودیم و در آسیا نیز در گروه مرگ، سرگروه بودیم. با رفتن بازیکنان ولی خط دادند تا من را بزنند و همه چیز سر من خراب شد.

220-270-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 64

به "افتخاری: شفر پارسال این قدر سختگیر نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخاری: شفر پارسال این قدر سختگیر نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید