آترانی، شهری کشف نشده در ساحل آمالفی ایتالیا

به گزارش واندر هنگر، Atrani یک دهکده ماهیگیری ساحلی با جمعیت کمتر از هزار نفر است که در بین دو صخره در ساحل دریای Tyrrhenian واقع شده است.

آترانی، شهری کشف نشده در ساحل آمالفی ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به نظر می رسد این شهر در یک دوره زمانی خاصی گیر نموده است و هنگام بازدید از آن نباید انتظار مدرنیته داشت. نمای خارجی مربعی خانه ها، زیبایی خاص خود را دارد. خانه های 4 طبقه ای که پنجره های آن رو به دریا واقع شده است تا نسیم دریایی درست مانند نقاشیهای Giovanni Colmo درون اتاقها بپیچد.

Atrani از همان آب و هوای شگفت انگیز مدیترانه ای مانند ساحل آمالفی برخوردار است. اما مانند هر جای دیگر در جهان، آب و هوا در این منطقه نیز صد درصد قابل پیشبینی نخواهد بود. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه و دوری از گرمای آزار دهنده تابستان، ماه مه یا سپتامبر است. فصل بهار در این منطقه دارای یک هوا مطلوب بین 12 تا 25 درجه سانتیگراد بوده و دریا به اندازه کافی برای شنا گرم است.

قلب هر شهر یا روستا در ایتالیا، میدان آن است. میدان یا Piazza جایی است که می بینید و دیده می شوید. محلی ها و بازدیدنمایندگان در کافه ها دور یکدیگر جمع می شوند قهوه و نوشیدنی، می نوشند. بچه ها بازی مینمایند و از میان تخته سنگهایی که قدمت قرون وسطی دارند، عبور می نمایند.

ساحل Atrani، برخلاف ساحل آمالفی که بسیار شلوغ است، خلوت بوده و می توان با خیالت راحت از دریا و ساحل لذت برد. همچنین آب و هوای مدیترانه ای این منطقه باعث به وجود آمدن منظرهای فوق العاده شده است. علاوه بر ساحل، دریای Tyrrhenian یکی از شفاف ترین و تمیزترین آب ها را دارد که آن را برای شنا و غواصی مطلوب می سازد.

چه به وسیله جاده و چه به وسیله دریا به Atrani بیایید، اولین چیزی که متوجه آن می گردد کلیسا سانتا ماریا مادالنا و برج ناقوس آن است که با دیوارهای سفید رنگ تزیین شده و مجسمه هایی بر روی دیوار وجود دارد و سقف آن با موزاییک های قرمز به زیباترین شکل تزیین شده و جلوهای خاص به این کلیسا داده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 872

به "آترانی، شهری کشف نشده در ساحل آمالفی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آترانی، شهری کشف نشده در ساحل آمالفی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید