(16+) ، تصاویر ترسناک و واقعی؛ فوتبالیستی که به وسیله تمساح بلعیده شد ، انتقام مردم خشمگین از تمساح

به گزارش واندر هنگر، یک فوتبالیست پس از شیرجه زدن در رودخانه برای خنک شدن به وسیله یک تمساح بلعیده شد.

(16+) ، تصاویر ترسناک و واقعی؛ فوتبالیستی که به وسیله تمساح بلعیده شد ، انتقام مردم خشمگین از تمساح

به گزارش خبرنگاران تصاویر این اتفاق دلخراش مردی را نشان می دهد که طعمه تمساح شده و این جانور در حالی که جسد قربانی در آرواره هایش دیده می گردد در آب شنا می نماید.

این مرد نگونبخت ژسوس آلبرتو لوپز نام دارد که قصد آب تنی در هوای گرم را داشت اما به طعمه ای برای تمساح شناور در آب تبدیل شد.

این فوتبالیست 29 ساله در رودخانه ریو کاناس استان گواناکاست کاستاریکا مورد حمله تمساح نهاده شد. مردم محلی به محض اطلاع از این اتفاق تمساح را با قایق دنبال نموده و در نهایت این حیوان را به نشانه خشم و انتقام کشتند.

لوپز عضو تیم دپورتیوو ریو کاناس و بعلاوه پدر دو فرزند هشت و سه ساله بود. اعضای خانواده او که به شدت از این اتفاق شوکه شده اند از مردم درخواست کردند تا برای هزینه های خاکسپاری به آنها یاری نمایند.

باشگاه دپورتیوو ریو کاناس در بیانیه ای مرگ مرگ ژسوس لوپز را تایید کرد و نوشت: با اندوه فراوان درگذشت بازیکن خود ژسوس لوپز را اعلام نموده و برای او از خداوند متعال آرزوی آرامش می کنیم. در آرامش بخواد ژسوس ما حواسمان هست.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1402 بروزرسانی: 12 مرداد 1402 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2258

به "(16+) ، تصاویر ترسناک و واقعی؛ فوتبالیستی که به وسیله تمساح بلعیده شد ، انتقام مردم خشمگین از تمساح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(16+) ، تصاویر ترسناک و واقعی؛ فوتبالیستی که به وسیله تمساح بلعیده شد ، انتقام مردم خشمگین از تمساح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید