10 تعطیلات زمستانی گرم

به گزارش واندر هنگر، اگر شما مایل به گذراندن تعطیلات زمستانی در جایی گرم و آفتابی باشید ، این ده تفرجگاه ‌های بزرگ را در نظر بگیرید . اگر مایل هستید این تعطیلات زمستانی را در جایی گرم و آفتابی در نظر بگیرید ، این ده محل بزرگ در مکان‌های شگفت‌انگیز را در نظر بگیرید . طبیعت unspoiled ، سواحل دست‌نخورده و آب شفاف کریستال در سراسر سال میهمانان را جذب می‌کند . این هفته انتخاب کنید .

10 تعطیلات زمستانی گرم

10. Amanbagh ، راجستان ، هند
این پناه‌گاه در باغ‌های سرسبز اطراف درختان نخل و درختان بلند قدیمی قرار دارد و فضایی آرام و محیطی طبیعی فراهم می‌کند . و یک نفر می‌تواند در طبیعت به بهترین حالت استراحت کند . آب و هوای بیابانی استوایی تمام طول سال در راجستان ( راجستان ) غالب شده‌است . معماری سبک مغول و فضای داخلی یک بیانیه فصیح درباره تجمل ایجاد می‌کنند ، با این حال این سبک برای تسکین دادن به جای خالی کردن حواس وجود دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
مهمان ‌ها می‌توانند در ویلاهای خصوصی خود با استخرهای روباز و terraces بزرگ استراحت کنند . فعالیت‌هایی که خارج از این اقامتگاه قرار دارند شامل بازدید از روستاهای مجاور ، کاملا ً مشخص توسط توریست‌ها هستند که اصالت خود را حفظ کرده‌اند .
9. Anantara Phuket ، تایلند
Phuket یکی از محبوب‌ترین مقصدهای تعطیلات در تایلند است . این هتل بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد و با شکوه است : میهمانان در ویلاهای خصوصی لوکس با استخرها ، پراکنده شده‌اند و بر روی سواحل نرم شنی ولو شده‌اند و با باغ‌ها احاطه شده‌اند و مشرف به دریای Andaman گرم هستند.
چرا به آنجا بروی ؟
این تفریحگاه به ارایه خدمات عالی می‌پردازد ، اما محیط کلی از فرهنگ معتبر تایلند الهام‌گرفته است . مرکز اسپا فشرده‌سازی herbal تایلندی و همچنین مراسم گلدار مربوط به گل را فراهم می‌کند . رستوران زیبا و زیبا غذای دریایی تازه در اطراف درختان ، استخرهای کوچک و شمع‌های کوچک سرو می‌کند .
8. "موشا کی" توسط کومو ، ترک‌های و Caicos
"موشا کی" یکی از تفرجگاه ‌های اینجا است که در یک جزیره خصوصی پیدا شده‌است . مکان recluse ، آب گرم کریستال ، sand نرم و ویلاهای خصوصی ، استراحت نهایی را تضمین می‌کنند . این برنامه غذایی را براساس مواد غذایی ارگانیک ارائه می‌دهد و گفته می‌شود که بیش‌ترین تنوع را در تمام کارائیب دارد . como Shambhala ، مرکز رفاه جهانی است که تکنیک‌های مدرن و روش‌های درمانی باستانی را با هم ترکیب می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این تفریحگاه دارای امکانات گوناگونی برای فعالیت‌های خارج از خانه مانند ماهیگیری و ورزش‌های آبی است . غواصی و snorkelling در اینجا بسیار احساس خوبی دارند چون آب روشن‌ترین بخش در منطقه است .
7. سیشیل ، Mahe ، سیشیل
مهمان ‌ها در ویلاهای خصوصی با استخرهای بیکران و عرشه‌های خورشید اسکان داده می‌شوند . آب‌معدنی banyan ، درمان‌های برنده جایزه ، جو آرام و صداهای آرام اقیانوس را فراهم می‌کند . مهمان ‌ها نیز به سفره‌ای دریایی با a پیشنهاد می‌شوند . در نهایت ، غذا خوردن ، که یک روش جدید در مورد غذاهای آسیایی تایلند و جنوب شرقی ارائه می‌دهد ، آخرین تماس با تجربه درخت banyan impeccable است .
چرا به آنجا بروی ؟
این پناه‌گاه بر روی یک تپه با شکوه قرار گرفته‌است که مشرف به اقیانوس هند و ساحل Anse Intendance است که اغلب به عنوان زیباترین ساحل زمین در نظر گرفته می‌شود .
6. فصل‌ها در آفریقا ، جزیره Desroches ، سیشیل
مهمان‌ها در ویلاهای خصوصی ، احاطه شده با باغ‌های نخل و باغ‌های زیبا و زیبا اسکان داده می‌شوند . این ساحل در فاصله یک دست قرار دارد و کسی می‌تواند با tortoises در معرض خطر در معرض خطر قرار گیرد و در آفتاب لذت ببرد . جزیره با یک صخره احاطه شده‌است که فرصت‌های غواصی زیادی را فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
این تفریحگاه kayaks و دوچرخه برای میهمانان خود ترتیب می‌دهد تا محیطی را کشف کنند ، در حالی که مرکز چشمه‌های آب‌گرم درمانی در حال استراحت است . در همین حال ، رستوران‌ها با استفاده از ترکیبات تازه ، غذاهای بومی را آماده می‌کنند .
5. هتل (شنگری‌لا ) - تفریحگاه Spa ، فیلیپین
این هتل که در یک ذخیره با محیط‌زیست واقع شده‌است ، در یک تپه با شکوه است و مشرف به آب فیروزه‌ای ساحل شل Puka است که ( شنگری‌لا ) یک جایگاه مقدس برای استراحت است . ویلاهای باشکوهی که بر روی یک شبه‌جزیره سنگی پخش شده‌بودند ، یک استخر خصوصی ، یک وان آب‌گرم و یک سرویس آبدار . گیاهان و حیوانات غنی از حیوانات محافظت و محافظت می‌شوند . مهمان ‌ها می‌توانند با پیاده‌روی و پیاده‌روی ، طبیعت بکر را کشف کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
فعالیت‌های دیگر عبارتند از ورزش‌های آبی ، غواصی ، تنیس ، منطقه ماجراجویی ،
امکانات باشگاه سلامت و غیره . چهار رستوران که در بالای یک صخره یا یک درخت قرار دارند غذاهای جهان را عرضه می‌کنند . از ( شنگری‌لا ) برای تعطیلات کامل بازدید کنید .
4. کوهستان جید ، سنت لوسیا
این اقامتگاه لوکس در دریای کاراییب شرقی تنها با سرویس خود ما را جذب می‌کند . هر اتاق یک نمای وسیع و یک استخر بی‌نهایت دارد ! جزیره سنت لوسیا ، که در آن زبان انگلیسی یک زبان رسمی است ، گردشگران زیادی را جذب می‌کند که به دنبال یک تعطیلات استراحت هستند . علاوه بر آب و هوای گرم و آب ، این جزیره طبیعت زیبا و زیبایی دارد .
چرا به آنجا بروی ؟
دو کوه آتشفشانی که به مدت 700 متر از دریا بالا می‌آیند ، چشم‌انداز را تعریف می‌کنند و ظاهرا ً به عنوان ویژگی امضای این هتل در نظر گرفته شده‌اند . این تفریحگاه دارای بسیاری از خدمات رفاهی و فعالیت‌هایی مانند غواصی ، دوچرخه و امکانات ورزشی آبی است . علاوه بر این ، این دو ساحل ماسه‌ای به طور انحصاری برای میهمانان هتل‌ها قابل‌دسترسی هستند .

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 14

به "10 تعطیلات زمستانی گرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تعطیلات زمستانی گرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید