کلیه محورهای مواصلاتی تایباد باز است

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد گفت: ظهر امروز آدینه، اول بهمن ماه، بارش پرخیر و برکت برف در این شهرستان شروع شد که همچنان ادامه دارد اما با تمهیدات لازم و آماده باش کمیته های بحران هیچ مسئله ای در تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این شهرستان به وجود نیامده است.

کلیه محورهای مواصلاتی تایباد باز است

مسعود سروری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بارش سنگین برف در محور تایباد خواف به مدت یک ربع در گردنه های این محور انسداد جاده ای به وجود آورد که بلافاصله با پیگیری های اجرا شده، جهت بازگشایی شد.

وی با اشاره به اعزام 6 اکیپ راهداری به محورهای مواصلاتی تایباد اضافه نمود: از لحظه بارش برف تا کنون با استفاده از 13 راهدار و 11 دستگاه ماشین آلات راهداری سبک و سنگین، عملیات شن و نمک پاشی و برف روبی در کلیه جهتهای شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

سروری گفت: تا کنون حدود 100 تن شن و نمک در محورهای شهرستان به وسیله اکیپ راهداری پاشیده و تمهیدات لازم جهت ادامه دار شدن بارش ها اجرا شده است.

وی توضیح داد: در صورت شدت گرفتت بارش برف و نشست آن روی زمین، اکیپ های کمکی به روستاهای اطراف اعزام خواهند شد.

از ظهر امروز تا این لحظه طبق گزارش ایستگاه هواشناسی ارتفاع برف در روستای پشته 13 سانتی متر و مشهدریزه یک سانتی متر بود. بعلاوه میزان بارش در همین مدت در پشته 9 میلی متر، مشهدریزه 5.1 میلی متر و در تایباد 2.2 میلی متر اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1970

به "کلیه محورهای مواصلاتی تایباد باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیه محورهای مواصلاتی تایباد باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید