کشیش در طوفان سهمگین مراسم عشای ربانی برگزار کرد!

به گزارش واندر هنگر، در حالی که طوفان موسوم به رای کلیسایی در فیلیپین را درنوردید، یک کشیش مقاوم به برگزاری مراسم عشای ربانی ادامه داد.

کشیش در طوفان سهمگین مراسم عشای ربانی برگزار کرد!

به گزارش خبرنگاران، خوزه سیسیل لوبریگاس در روز 16 دسامبر در حالی که باد های سهمگین در قلب کلیسای شهر تاگبیلاران در استان بوهول می کوبید، پشت منبر ایستاد و مراسم عشای ربانی را برگزار کرد. تعداد انگشت شماری از بازدیدکنندگان کلیسا نیز در حال گوش دادن به سخنان روحانی همزمان با پخش آهنگ مذهبی بودند.

کشیش گفت که در بحبوحه طوفان ما از برگزاری مراسم عشای ربانی دست نکشیدیم، حتی اگر تعداد کمی از مردم شرکت کردند. کلیسا متعهد است که همواره برای شما دعا کند.

آرتور یاپ، فرماندار بوهول نیز گفت که در جریان طوفان دستکم 63 نفر در این منطقه کشته شدند. در حالی که پلیس ملی فیلیپین اعلام نمود که تعداد تلفات تا روز دوشنبه به 208 نفر رسیده است.

طوفان رای که در محلی به نام اودت شناخته می گردد، در 16 دسامبر با باد هایی تا 195 کیلومتر در ساعت وارد فیلیپین شد. طوفان قدرتمند ویرانی گسترده ای را در سراسر جزایر ویسایاس و میندانائو این کشور بر جای گذاشت.

شورای ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای طبیعی فیلیپین اعلام نمود که بیش از 1.8 میلیون نفر تحت تاثیر طوفان رای قرار گرفته اند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2073

به "کشیش در طوفان سهمگین مراسم عشای ربانی برگزار کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشیش در طوفان سهمگین مراسم عشای ربانی برگزار کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید