کرمان میزبان فعالان گردشگری 12 کشور دنیا

به گزارش واندر هنگر، نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان از میزبانی این استان از فعالان گردشگری 12 کشور دنیا اطلاع داد.

کرمان میزبان فعالان گردشگری 12 کشور دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، مسعود دهقانی نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان امروز چهارشنبه 30 آبان 97 با اشاره به اینکه به دعوت کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان 40 نفر از فعالان گردشگری و مدیران تورهای گردشگری 12 کشور جهان به استان کرمان سفر می نمایند، اظهار کرد: تمام میهمانان از تاریخ اوایل آذرماه امسال به مدت 2 روز از بیشتر جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان بازدید می نمایند.

او با بیان اینکه بیشتر مدعوین از کشورهای آمریکای شمالی و اروپا شامل آلمان، هلند، فرانسه، اتریش، مکزیک، روسیه ، برزیل و غیره هستند، اضافه نمود: بدون شک با حضور فعالان گردشگری کشورهای مختلف جهان در استان کرمان و آشنایی با آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این خطه زمینه برای ورود گردشگران خارجی بیشتری فراهم می گردد.

دهقانی با تاکید بر اینکه در سرانجام سفر دو روزه مدیران تورهای 12 کشور جهان به استان کرمان نشست های تخصصی برگزار می گردد، مطرح کرد: در این نشست ها مدیران استان کرمان و مدیران تورهای گردشگری کشورهای اروپایی و امریکای شمالی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود با هدف افزایش سطح تعاملات فی مابین خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه استان کرمان دارای 7 هزار اثر تاریخی شناخته شده، 700 اثر ثبت ملی و 7 اثر ثبت جهانی است، گفت: باید با همکاری بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری، زمینه برای حضور گردشگران خارجی از نقاط مختلف جهان فراهم گردد.

نایب رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر استان کرمان سهم چندانی از گردشگران خارجی بسیاری از کشورهای جهان ندارد، توضیح داد: نبود تبلیغات مناسب و عدم حضور مستمر در نمایشگاه های بین المللی گردشگری در سطح جهان از دلایل ناشناخته ماندن استان کرمان است.

او با تاکید براینکه صنعت گردشگری از صنایع ارزآور کشور محسوب می گردد، گفت: با توسعه صنعت گردشگری می توان بسیاری از مسایل و مسائل کشور به ویژه در حوزه اشتغال را مرتفع کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 322

به "کرمان میزبان فعالان گردشگری 12 کشور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان میزبان فعالان گردشگری 12 کشور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید