کافه سنترال؛ پاتوق افراد مشهور در وین

به گزارش واندر هنگر، وین مرکز کشور اتریش است و کافه های دنج و مجذوب کننده این شهر بسیار معروف هستند در این مقاله قصد داریم به معرفی کافه سنترال وین (cafe central) که یکی از برترین کافه های وین است بپردازیم. در ادامه همراه تاپ جهانگرد باشید .

کافه سنترال؛ پاتوق افراد مشهور در وین

کافه سنترال در خیابان هرن گاسه (herrengasse) و در منطقه یک شهر وین واقع شده است و از گذشته تا به امروز پاتوق افراد معروف و مشهوری مانند فروید، آدولف لس، تروتسکی و غیره بوده است.

به جرأت می توان گفت کافه سنترال برترین کافه شهر وین است، اگر به اتریش سفر می کنید پیشنهاد میکنیم حتماٌ رفتن به این کافه را در برنامه خود قرار دهید. اگر به این کافه می روید با تماشا صف طولانی مقابل کافه تعجب نکنید ، فضای رومانتیک داخل کافه سنترال و بعلاوه رفتار مودبانه و حرفه ای پرسنل این کافه باعث شده تا روزانه تعداد زیادی از مردم این کافه را برای گذراندن وقت و استراحت انتخاب نمایند.

در منوی کافه سنترال غذاهای اتریشی، ایتالیایی، مجارستانی و انواع غذا های بین المللی بعلاوه انواع پیش غذاها، نوشیدنی های گرم و سرد و دسر های لذیذ به چشم می خورد در واقع کافه سنترال یک کافه رستوران شیک می باشد.

کافه سنترال حدود یک و نیم قرن قدمت دارد و از قدیمی ترین کافه های وین محسوب می گردد به طوری که قدمت نسبتا زیاد کافه یکی از عوامل معروفیت آن می باشد. کافه سنترال در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی به آن بسیار آسان است و گردشگران می توانند به سادگی با قطار شهری یا اتوبوس خود را به این کافه زیبا و معروف برسانند.

اگر می خواهید به کافه سنترال بروید باید از ساعت کار این کافه آگاه باشید کافه سنترال دوشنبه تا شنبه از 7:30 ساعت تا 22:00، یکشنبه ها و روزهای تعطیل از ساعت 10:00 تا 22:00 آماده ارائه خدمت به مشتریان می باشد بعلاوه گفتنی است که اگر از ساعت 5 بعد ازظهر تا ده شب به این کافه بروید می توانید از موسیقی زنده که هر روز در این ساعات اجرا می گردد لذت ببرید. البته باید در نظر داشته باشید با توجه به معروفیت کافه سنترال بعلاوه کیفیت غذاها و خدمات نباید انتظار منوی مقرون به صرفه قیمت را داشته باشید.

منبع: گردشبان
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2125

به "کافه سنترال؛ پاتوق افراد مشهور در وین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه سنترال؛ پاتوق افراد مشهور در وین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید