ژیمناستیک درحال نابود شدن است، اینچه درگاهی نماینده ما نیست!

به گزارش واندر هنگر، وحید احمدی در مصاحبه با خبرنگاران نسبت به عملکرد 4 سال فدراسیون ژیمناستیک انتقاد کرد و گفت: اینچه درگاهی فرصت کافی برای انجام وعده های خود داشته اما نسبت به قول و وعده هایی که داده بود کاری نکرد.

ژیمناستیک درحال نابود شدن است، اینچه درگاهی نماینده ما نیست!

وی ادامه داد: استان ما باتوجه به حضور چندین ملی پوش و مربی ملی از کمترین حمایت ها از طرف فدراسیون واقع شد. حمیدی از قهرمانان ما باتوجه به عملکرد فنی مثبتی که از دوران نوجوانی تا الان داشت مسیری را برایش رقم زدند تا از بازی های آسیایی جاکارتا باز بماند و حقش به راحتی پایمال شد در حالی که هم از لحاظ شایستگی و هم از لحاظ فنی بسیار به مراتب بهتر از رقبای خود بود اما استنباط من این است که بدلیل نقدها من از عملکرد ضعیف اینچه درگاهی ، شاگردم محمدرضا حمیدی نیز مورد غضب نهاده شد.

مربی سابق تیم ملی تاکید نمود: اتفاق نامبارکی که در این فدراسیون بنایش گذاشته شد این بود که به جای مذاکره با منتقدین به آنها توهین و یا شکایت شد و یا حذف شدند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان مرکزی اشاره نمود: نکته مهم اینجاست که همه باید به قانون تمکین کنیم و در حال حاضر سازمان بازرسی کل کشور نظری کتبی به وزارت ورزش و مجمع فدراسیون ژیمناستیک اعلام نموده است که از وزارت ورزش می خواهم نسبت به هرگونه حق تضییع شده از ژیمناستیک در این مدت ، توجه و پیگیری نماید.

وی ادامه داد: متاسفانه اینچه درگاهی خلاف دستورات وزارت ورزش و مجمع فدراسیون ژیمناستیک عمل می نماید که باید از طرف وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک این اتفاقات پیگیری گردد.

مربی سابق تیم ملی ادامه داد: ژیمناستیک در حال نابود شدن است و متاسفانه شرایط موجود باعث شده توهین ها و بی اخلاقی ها در ژیمناستیک رواج پیدا کند و خیلی چیزها سرجای خود نباشد .امیدوارم پیش از رخ دادن اتفاقات بدتر ، شاهد تصمیمی قاطعی از سوی وزیر محترم ورزش باشیم.

وی در انتها گفت : از تمامی اعضای محترم مجمع ژیمناستیک ودوستداران ژیمناستیک خواستارم نسبت به تمکین و واگذاری شرایط معین و تکلیف ژیمناستیک به وزارت ورزش و دولت خدمتگزار اقدام کنند .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1863

به "ژیمناستیک درحال نابود شدن است، اینچه درگاهی نماینده ما نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژیمناستیک درحال نابود شدن است، اینچه درگاهی نماینده ما نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید