چرا باتری موبایلم سریع خالی می گردد؟

به گزارش واندر هنگر، تمام شدن باتری موبایل از دید بسیاری از افراد از بدترین کابوسهای کاربران موبایل محسوب می گردد. فرض کنید در حال اجرا یک چت مهم هستید یا گفتگویی کاری را تنظیم می کنید که موبایلتان خاموش می گردد. شاید دراین شرایط به برخی حق دهیم که با تمام شدن باتری موبایل تا این حد مشکل داشته باشند.

چرا باتری موبایلم سریع خالی می گردد؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تمام شدن باتری موبایل با برخی تکنیک ها قابل حل است:

شارژ را به موقع تمام کنید

بسیاری از کاربران موبایل عادت دارند گوشی خود را از شب تا صبح یا ساعت ها به شارژ زده و به آن سر نزنند. در نتیجه موبایلشان طی ساعاتی متوالی به شارژ مانده و باتری آسیب می بیند.

شارژر اصل بهره ببرید

شارژرهای تقلبی و متفرقه هیچ سودی ندارند به جز آسیب زدنن به باتری موبایلتان. بنابراین سعی کنید حتی الامکان از شارژرهای اصلی بهره ببرید.

مراقب دمای گوشی باشید

گوشی خود را در فضاهای بیش از حد گرم یا سرد قرار ندهید این کار باعث آسیب رسیدن به باتری موبایلتان می گردد و رفته رفته مشکلاتی را برای گوشی شما ایجاد می نماید.

به گوشی استراحت دهید

مدام گوشی به دست نباشید و گاهی نیز به گوشی خود استراحت دهید. وقتی مدام گوشی را در دست دارید نمی توانید انتظار داشته باشید باتری آن نیز حفظ گردد.

از اپ ها بهره ببرید

برخی از اپلیکیشن ها در کوتاهترین زمان به کاربر اطلاع می دهند که وضعیت باتری گوشی او در چه شرایطی است. این اپ ها نه تنها سلامت باتری را گزارش می دهند بلکه علل تضعیف باتری را نیز آنالیز می نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 96

به "چرا باتری موبایلم سریع خالی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باتری موبایلم سریع خالی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید