پراندلی: رم بهترین صندلی را برای قهرمانی در فصل جاری سری A دارد

به گزارش واندر هنگر، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است رم بهترین صندلی را برای قهرمانی فصل جاری سری A ایتالیا دارد.

پراندلی: رم بهترین صندلی را برای قهرمانی در فصل جاری سری A دارد

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی در گفت و گو با سایت ایتالیایی کالچومرکاتو با اشاره به پیروزی 2 بر یک یکشنبه شب رم در خانه فیورنتینا و صعودش به صدر جدول رده بندی سری A گفت: رم در نیمه اول ملاقات مقابل فیورنتینا عملکردی جسورانه داشت و هوشمندانه از حریفش پیش افتاد. رمی ها با این بازی مهر تأییدی بر بازی های تأثیرگذار خود در هفته های اخیر زدند. با توجه به کیفیت تیمی و بازیکنانی که رم دارد به نظرم این تیم دارای بهترین صندلی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ در فصل جاری است.

وی اضافه نمود: البته جالوروسی هنوز در خط دفاعی اش مشکلاتی دارد و به تعادل لازم نرسیده است و این را در بازی آخر رمی ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن دیدیم. به نظرم علت این ضعف هم کیفیت بازیکنانی است که رم در خط دفاعی و میانی اش به کار می گیرد، چون آنها میل بالایی به بازی تهاجمی دارند.

پراندلی همچنین در تمجید از مهاجم آرژانتینی یوونتوس مطرح کرد: با توجه به میزان سرمایه گذاری (32 میلیون یورو) که یووه روی دیبالا داشته، او قطعاً یکی از مهمترین بازیکنان سری A است. او نشان داده که کیفیت لازم برای تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ را دارد. به آمار و ارقام نگاه کنید، درک نمی کنم که چرا از آلگری به خاطر استفاده از دیبالا انتقاد می گردد. او مرا به یاد استوان یووتیچ می اندازد.

سرمربی پیشین گالاتاسرای در سرانجام گفت: دیبالا پتانسیل بالایی دارد، همان پتانسیلی که بازیکنانی نظیر آلبرتو جیلاردینو، آدریان موتا و دنی اوسوالدو داشتند، ولی او باید جای پای خود را با عملکردهای خوبش محکم کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 656

به "پراندلی: رم بهترین صندلی را برای قهرمانی در فصل جاری سری A دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: رم بهترین صندلی را برای قهرمانی در فصل جاری سری A دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید