فونسکا: رم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است نه فتح اسکودتو

به گزارش واندر هنگر، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رم می گوید هدف اصلی این تیم در فصل جاری، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و شانسی برای قهرمانی تیمش در سری A متصور نیست.

فونسکا: رم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است نه فتح اسکودتو

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته چهارم سری A ایتالیا با نتیجه 5 بر 2 میهمان خود، بنتونتو را شکست داد و به رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد، به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. اعتماد به نفس بالایی داریم و با وجود اینکه فصل طولانی در پیش داریم، اما تیم در حال حاضر عالی کار می نماید.

وی اضافه کرد: بنونتو موقعیت های خطرناک زیادی روی دروازه ما به دست نیاورد و در مجموع بازی تحت کنترل ما بود. در مقاطعی از بازی دو گل دریافت کردیم که تیم در آن مقاطع از بازی تعادل لازم را نداشت، اما همانطور که سال گذشته گفتم، سری A لیگی بسیار هجومی است و این درست نیست که بگوییم این لیگ دفاعی است.

سرمربی پرتغالی رم که رویکردش ارائه فوتبال هجومی است، ادامه داد: دوست دارم تیم مثبت اندیش باشد، موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه رقبا خلق کند و فعال باشد. خیلی از مربیان حالا چنین دیدگاهی دارند و این برای فوتبال خوب است.

فونسکا درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت های این فصل اعلام کرد: همواره می خواهم واقع بین باشم و همه ما می دانیم که دو باشگاه (یوونتوس و اینتر) هستند که سرمایه گذاری به مراتب بیشتری نسبت به سایر تیم ها انجام داده اند. همین موضوع باعث می گردد آنها بخت اول قهرمانی در سری A شوند. پس از این دو تیم، گروهی هستند که می خواهند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بگیرند که رم جزو این دسته است. چیزی که می خواهیم انجام دهیم این است که بهتر از فصل گذشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 1265

به "فونسکا: رم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است نه فتح اسکودتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: رم به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است نه فتح اسکودتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید