پا به پا یک راه چاره ساده برای داشتن یک زندگی سالم!

به گزارش واندر هنگر، اگر شما هم جزو اون دسته از آدم ها هستید که به سلامت و تناسب اندامتون اهمیت میدید، اما به دلایل مختلف مثل مشغله کاری یا عدم دسترسی به باشگاه، بیخیال ورزش کردن شدید، شاید این مقاله بتونه کمکتون کنه.

پا به پا یک راه چاره ساده برای داشتن یک زندگی سالم!

پا به پا چیه؟

پا به پا یک اپلیکیشن تمرینی و تغذیه ای هست که به شما یاری می کنه تا بدون احتیاج به لوازم و امکانات ورزشی، در هر جایی ورزش کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید. جالبه بدونید که تمرینات پا به پا برگرفته از نوعی از تمرینات با وزن بدن (Bodyweight Training) است که احتیاج به دستگاه یا وسیله خاصی نداره.

برنامه تمرینی

برعکس تمرینات باشگاهی که طاقت فرسا هست، تمرینات پا به پا بسیار کوتاه و لذتبخش هست. در تمرینات پا به پا از علمی ترین روش تمرینی جهان یعنی تمرینات HIIT استفاده شده که چربی سوزی این مدل تمرینات، بیش از دو برابر سایر روش های تمرینی هست.

پا به پا به شما یاری می کنه تا در مدت زمان حدود 12 تا 15 هفته ای، نتیجه خیلی خوبی بگیرید. البته باید حتما هدفمند باشید و تمرینات رو به صورت مستمر و پیگیر انجام بدین. این موضوع رو همواره گوشه ذهنتون داشته باشید که هیچ کس بدون کوشش به هیچ جایی نمیرسه و شما حتما باید اراده قوی در این راستا داشته باشین.

شما می تونید در هرجایی که هستید با همراهی اپلیکیشن پابه پا، برای رسیدن به اهداف ورزشیتون کوشش کنید، بدون اینکه احتیاج به امکانات عجیب و غریب و یا زمان قابل توجهی داشته باشید. علاوه بر این میتونید با یاری پابه پا، غذاهای خوش مزه رژیمی درست کنید.

ویدئوهای تغذیه ای سلامت (فیت کوک)

همواره می گن که بدن یک ورزشکار در آشپزخونه اش ساخته می شه؛ در واقع برای اینکه بتونیم بدن خوش فرمی داشته باشیم باید علاوه بر تمرینات ورزشی، تغذیه درست و مناسبی داشته باشیم. البته تصور همه ما از غذاهای سالم، غذاهای بی مزه هست! اما دقیقا برعلکس، میتونین با رعایت نکات ریزی به راحتی غذاهای سالم و خوشمزه درست کنید و با لذت بیشتری به هدف ورزشیتون برسید.

حالا که با پا به پا آشنا شدید، وقت رو تلف نکنین و از همین امروز آغاز کنین، ما در تمام راستا پابه پای شما خواهیم بود.

اینستاگرام پا به پا

لینک های دانلود اپلیکیشن:

اندروید:

دانلود از گوگل پلی

دانلود اپ در سیستم عامل iOS:

دانلود از سیبچه

یا

دانلود از سیب اپ

ویدیوی تمرین با اپلیکیشن

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 249

به "پا به پا یک راه چاره ساده برای داشتن یک زندگی سالم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پا به پا یک راه چاره ساده برای داشتن یک زندگی سالم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید