پاسبانی پلیس از جعبه های دستمال کاغذی در هنگ کنگ، دزدان با سلاح سرد دستمال کاغذی می دزدند

به گزارش واندر هنگر، هنگ کنگ به دلیل تبعات کرونا، با کمبود رل دستمال توالت و مواد غذایی مانند برنج و ماکارونی و مواد ضدعفونی و شوینده روبه رو است.

پاسبانی پلیس از جعبه های دستمال کاغذی در هنگ کنگ، دزدان با سلاح سرد دستمال کاغذی می دزدند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

سارقان رل دستمال کاغذی در هنگ کنگ بازداشت شدند . این افراد با استفاده از سلاح سرد اقدام به سارقی نموده بودند. هنگ کنگ یکی از مناطقی است که به دلیل هراس از انتشار ویروس کرونا با کمبود کالاهای مصرفی و مواد غذایی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، علی رغم وعده های دولت، خرید دستمال کاغذی و بعضی از اقلام دیگر در هنگ کنگ به تجارتی پرطرفدار تبدیل شده است.

فروشگاه با صف های طولانی برای خرید این محصول روبرو اند و در بسیاری از مواقع به محض بازگشایی فروشگاه در اوایل صبح با اتمام موجودی قفسه ها روبرو می شوند. در کنار رل دستمال توالت، مواد غذایی مانند برنج و ماکارونی و مواد ضدعفونی و شوینده در رتبه بعدی قرار دارند.

رل دستمال کاغذی به دارایی ارزشمندی در هنگ کنگ تبدیل شده است/ عکس: خبرگزاری فرانسه

پلیس در این باره گفت: سارقی صبح دوشنبه در منطقه مانگ کاک در هنگ کنگ رخ داد. پلیس توانست یک راننده کامیون و سه نفر دیگر را در این رابطه دستگیر کند.

سخنگوی پلیس هنگ کنگ گفت: سه سارق چاقو به دست مسوول تحویل دستمال کاغذی به فروشگاه را تهدید نموده و دستمال کاغذی به ارزش 130 دلار آمریکا (1000 دلار هنگ کنگ) را به سرقت بردند.

شبکه نو نیوز هنگ کنگ گروهی از نیروهای پلیس را در حال پاسبانی از چندین جعبه بزرگ دستمال کاغذی نشان داد.

نگرانی ایجاد شده از شیوع ویروس کرونا در چین و هنگ کنگ باعث خریدهای بیش از حد مردم و نگرانی آنها از کمبود کالاهای اساسی است.

در سال 2003 و پس از شیوع ویروس سارس حدود 229 هنگ کنگی کشته شدند. با این وجود آمار رسمی کشته شدگان بیماری سارس در هنگ کنگ توسط مقامات سرزمین اصلی چین مخفی ماند و همین موضوع مقدمات بی اعتمادی مردم هنگ کنگ به مقامات را در شیوع کرونا رقم زده است.

از طرفی رهبر هنگ کنگی حامی پکن مورد خشم مردم هنگ کنگ واقع شده است و این منطقه در سال گذشته با تظاهرات گسترده و طولانی روبه رو شد.

مقامات شایعه های دروغین را در افزایش موج وحشت خود موثر دانسته و از پایداری تامین و فراوری مواد غذایی می گویند.

--

بیشتر بخوانید:

اعلام شرایط اضطراری در هنگ کنگ بخاطر ویروس کرونا

صف خرید ماسک همزمان با گسترش بیماری کرونا در هنگ کنگ (فیلم)

ویروس کرونا موزه های هنگ کنگ را هم تعطیل کرد

--

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 697

به "پاسبانی پلیس از جعبه های دستمال کاغذی در هنگ کنگ، دزدان با سلاح سرد دستمال کاغذی می دزدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسبانی پلیس از جعبه های دستمال کاغذی در هنگ کنگ، دزدان با سلاح سرد دستمال کاغذی می دزدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید