واحدهای مسکونی مشگین شهر تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

به گزارش واندر هنگر، خبرنگاران: شهردار مشگین شهر گفت: با توجه به خسارات وارده به واحدهای مسکونی بر اثر سیل و توفان در شهرستان قرار است سال جاری همه واحدهای مسکونی در این شهرستان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گیرند.

واحدهای مسکونی مشگین شهر تحت پوشش بیمه قرار می گیرند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

علیرضا آذرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: توفان، باد و سیل و باران های اخیر خسارت های جبران ناپذیری را به تاسیسات شهری و فضای سبز و آسفالت وارد نموده که ما موظف به جبران این خسارت و پرداخت بعضی غرامت ها هستیم.

وی توضیح داد: این شهرستان به دلیل قرار دریافت در شیب تند و طبیعی با بارش ها دچار خسارت های فراوان می گردد که خود این امر شهرداری را با مسائل زیادی رو به رو نموده است.

شهردار مشگین شهر گفت: دلایل زیادی بر افزایش میزان خسارت ذکر شده که از جمله آن می توان به پایین بودن قطر لوله های فاضلاب شهری، ساخت و سازهای غیرمجاز در راستا سیل در بعضی از مناطق به ویژه حاشیه شهرها و مهم تر از همه شیب تند شهر مشگین شهر اشاره نمود.

آذرمی یکی از دلایل مهم سرازیر شدن آب جوب ها و آب گرفتگی معابر را رعایت نشدن نظافت عمومی و ریختن پسماندها در داخل نهرها و جوب ها دانست و اضافه نمود: ما در بازدیدهایی که در 3 ماهه سال جاری در سطح شهر داشتیم علت عمده آب گرفتگی در خیابان های اصلی را همین موارد اعلام کردیم و در عین اینکه کارگران زحمتکش شهرداری به سرعت زباله ها و پسماندها را جمع آوری می نمایند امام همچنان بعضی از شهروندان ما با بی توجهی در این زمینه به ریختن پسماند و زباله اقدام می نمایند که این حرکت شایسته و پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه بارش های اخیر بی سابقه است، گفت: خسارت های جبران ناپذیری به منازل مسکونی، واحدهای تجاری و تاسیسات زیربنایی اعم از پل ها، فضای سبز و آسفالت معابر وارد شده که نسبت به جبران آنها برنامه ریزی شده است.

شهردار مشگین شهر اعلام کرد: خدمت گذاران مردم در شهرداری اعم از کلیه نیروهای خدمات شهرداری، تاسیسات، آتش نشانی و ماشین آلات از همان ساعات اولیه به امدادرسانی مشغول شده و برای برطرف مسائل شهروندان شبانه روزی کوشش می نمایند.

وی اظهار کرد: ما با وجود اینکه امکانات محدودی داریم به دلیل گسترش شهرنشینی در هنگام بروز بلایای طبیعی قادر به ارائه خدمات به تمامی خواسته های مردم نیستیم و انتظار داریم مردم با صبوری و شکیبایی بیشتر در این حوادث مسئولان را کمک نمایند.

آذرمی توضیح داد: با وجود خسارت های زیادی که به شهر وارد شده در صدد آن هستیم تا مسائل و نارسایی ها در کمترین زمان حل شده و نسبت به ترمیم فضای سبز، آسفالت معبر و لایروبی اقدامات جدی انجام گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 842

به "واحدهای مسکونی مشگین شهر تحت پوشش بیمه قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای مسکونی مشگین شهر تحت پوشش بیمه قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید