هزینه های سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)

به گزارش واندر هنگر، سفر به آفریقای جنوبی

سافاری، کوهستان های مختلف، خط ساحلی بی سرانجام، و وجود شهرهای شگفت انگیزی مثل کیپ تاون و ژوهانسبورگ باعث شده است تا سفر به آفریقای جنوبی به درست ترین انتخاب هر گردشگری در زندگی اش تبدیل گردد. از آن جایی که آفریقای جنوبی کشور گرانی نیست، یک مقصد عالی برای گشت و گذار است و در آن فرصت های تفریحی زیادی وجود دارد. این راهنمای سفر به آفریقای جنوبی به شما یاری می نماید تا بتوانید با مدیریت هزنیه هایتان، سفر راحت تر و با برنامه تری به این جای دوست داشتنی داشته باشید. با خبرنگاران همراه شوید:

هزینه های سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

مدارک و هزینه های قبل از سفر به آفریقای جنوبی

داشتن پاسپورت که معین است که از ملزومات سفرهای خارج از کشور است و در آن بحثی نیست اما آفریقای جنوبی از آن دست کشورهایی است که برای ورود به آن احتیاج به ویزا دارید. اگر هنوز پاسپورتتان را نگرفته اید باید اول به پلیس 10+ رجوع کنید، در آن جا فرمی به شما داده می گردد که بعد از پر کردن آن و پرداخت هزینه های لازم می توانید پاسپورتتان را ریافت کنید. هزینه هایی که برای دریافت پاسپورت باید پرداخت کنید به قرار زیر است:

1- هزینه 1000 تومان برای شناسه

2- هزینه 3750 تومان به حساب شهرداری بابت عوارض شهرداری

3- هزینه 75000 تومان برای خزانه داری استان برای تعرفه صدور گذرنامه

4- هزینه 34500 تومان برای خدمات دفاتر پلیس +10 و هزینه پست

5- هزینه عکاسی: برای عکس پاسپورت احتیاج به عکسی تازه دارید، هزینه عکاسی کاملا بستگی به محل عکاسی دارد و به طور تقریبی بین 20000 تا 22000 تومان می گردد.

بعد از انجام کارهای اداری و پرداخت این هزینه ها که حدود 150 هزار تومان می گردد، در یک بازه 10 روزه پاسپورتتان به نشانی پستی ای که در فرمتان پر نموده اید، ارسال می گردد و به دستتان می رسد.

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما اینجا را کلیک کنید

واحد پول

پول رایج آفریقای جنوبی، راند (ZAR) است که در حال حاضر هر راند آفریقای جنوبی معادل 2719 تومان است.

هزینه تور

از آن جایی که معین نیست که چه هتلی را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب می کنید یا اصلا می خواهید در هتل بمانید یا هاستل، در نتیجه اصلا نمی توان قیمت تور واحدی را در نظر گرفت چرا که هم برای جواب دادن به این سوال باید نوع هتل تان معین باشد و هم نوع پرواز.

هزینه هواپیما

هزنیه خرید بلیط هواپیما هم کاملا بستگی دارد که شما از چه شهری سوار هواپیما شوید و بخواهید در سفر به آفریقای جنوبی به کدام شهر آن بروید یعنی مقصدتان کدام شهر باشد، علاوه بر این، این که چه نوع ایرلاینی را انتخاب کنید و یا این که چه پروازی باشد مثلا اکونومی باشد یا فرست کلس باز هم از معیارهای دیگر تاثیر گذار درقیمت بلیط هواپیما هستند. با فرض این که شما از شهر تهران سوار هواپیما می شوید و در فرودگاه بین المللی کیپ تاون که مرکز این کشور زیباست به زمین می نشینید و البته نوع پروازتان هم اکونومی است، هزینه بلیط هوایپمای رفت و برگشت، تقریبا از 6 میلیون آغاز می گردد به بالا.

هزینه هتل و اقامت

اقامت در هاستل مکن است شبی از 120 تا 150 راند برایتان هزینه بردار باشد که البته این هزینه را برای یک هاستل 10 تا 20 تخته در نظر بگیرید و برای یک اتاق 4 تا 8 تخته، شبی 250 تا 300 راند بپردازید. در تمام هاستل ها دسترسی به وای فای رایگان دارید و حتی بیشتر آن ها صبحانه رایگان هم ارائه می دهند.

اما در صورتی که می خواهید در هتل اقامت کنید و به ندبال هتل های مقرون به صرفه هستید باید بدانید که اقامت در هتل های مقرون به صرفه آفریقای جنوبی به ازای هر شب به طور میانگین هزینه ای بین 750 تا 1200 راند را بریتان در برخواهد داشت که البته این میزان در شهرهای بزرگ کمی بیشتر و در منطقه ها کوچک تر کمتر است.

برای هتلی که صبحانه رایگان سرو می نماید، باید حدود 900 راند بپردازید.

هزنیه حمل و نقل

یکی از امن ترین و قابل اعتماد ترین و البته مقرون به صرفه ترین روش های حمل و نقل در آفریقای جنوبی استفاده از اتوبوس است که با آن ها می توانید به هر جایی که خواستید با پراخت 25 الی 700 راند جا به جا شوید. مثلا اتوبوسی از کیپ تاون به ژوهانسبورگ هزینه ای برابر 500 راند خواهد داشت. یکی دیگر از روش های مرسوم جابه جایی، استفاده از قطار است که آن ها هم کاملا امن هستند و راحت تر از اتوبوس ها هستند و با توجه به مسافت قیمت آن ها هم عوض می گردد.

اگر هم بخواهید خیلی گردش کنید و به این طرف و آن طرف بروید یک ماشین کوچک اجاره ای می تواند کارتان را راه بیندازید که برای اجازه یکی از این ماشین های کوچک می توانید 260 راند بپردازید تا یک روز کامل آن را در اختیار داشته باشید.

هزینه خورد و خوراک

رستوران های آفریقای جنوبی به طرز باورنکردنی ای مقرون به صرفه هستند و مثلا صرف یک وعده غذا در یکی از فست فودهای زنجیره ای آن 50 راند خواهد شد. اگر بخواهید به رستورانی بهتر بروید باید 225 راند بپردازید که التبه این میزان برای 3 وعده غذای کامل است یعنی پیش غذا، غذای اصلی و دسر. خرید یک بطری آب برایتان 9 راند خواهد شد و اگر هم خودتان بخواهید در اقامتگاهتان آشپزخانه آشپزی کنید می توانید مواد مورد احتیاج را از سوپر مارکت بخرید که هزینه آن 500 راند می گردد.

هزینه سرگرمی و ورودیه ها

در سفر به آفریقای جنوبی با رنج متنوعی از سرگرمیات مختلف روبرو هستید که پیاده روی و طبیعت گردی مشهودترین و البته از سرگرمیات رایگان یا نزدیک به رایگان آن هستند. اما اگر بخواهید وارد یکی از منطقه ها طبیعی پولی شوید باید هزینه ای 100 الی 300 راندی بپردازید. سفرهای روزانه هم از 400 تا 2000 راند هزینه دارند که البته میزان دقیق آن بستگی به این موضوع دارد که بخواهید در مقصد چه کاری دقیقا انجام دهید.

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1401 بروزرسانی: 14 شهریور 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2113

به "هزینه های سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به آفریقای جنوبی (تور آفریقای جنوبی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید