نگاهی به لیست لوکس ترین خودروهای دنیا

به گزارش واندر هنگر، لوکس ترین خودروهای دنیا کدامند؟ تا مدت ها پیش وقتی صحبت از ماشین لوکس می شد، همه به یاد رولزرویس های خاص و متفاوت می افتادند که اساساً در کلاس لوکس و برای افراد خاص فراوری می شدند. اما سال هاست که بسیاری از برندهای مطرح خودروسازی، یک لاین لوکس برای خودروهایشان در نظر گرفته اند و با قرار دادن امکانات مختلف، کلاس جدیدی را معرفی نموده اند. اما باز هم تنها تعداد محدودی خودرو در دنیا هستند که می توان به آنها لقب لوکس واقعی را داد.

نگاهی به لیست لوکس ترین خودروهای دنیا

هر ساله سایت های مختلف خودرو، لیستی از خودروهای لوکس را معرفی می نمایند که خواندن ویژگی های این خودروها، ما را به جهانی حیرت انگیز اتومبیل های خاص می برد. سال جاری نیز لیست خودروهای لوکس تا سال 2020 اعلام شده و در میان آن ها نام های جدیدی دیده می گردد که نشان می دهد انحصار لوکس بودن دیگر تنها در اختیار رولزرویس نیست.

لوکس ترین خودروهای جهان در کنار مجذوب کنندهیت ظاهری و کابین، از بهترین متریال، با کیفیت ترین قطعات، و بالاترین سطح فنی برخوردارند. در یک کلام ماشین های لوکس در بالاترین سطح استاندارد قرار دارند. با ما همراه باشید تا ببینید لوکس ترین ماشین های جهان چه ویژگی هایی دارند.

رولزرویس کالینان

رولز رویس یک برند 114 ساله بریتانیایی است که به عنوان یک برند خاص فقط خودروهای لوکس فراوری می نماید. رولزرویس کالینان، یک خودروی خاص در سبد فراوریات ماشین های لوکس جهان در این کمپانی است. پیش از این سدان های لوکس رولز رویس را تحت نام هایی مانند فانتوم و گوست می دیدیم، اما کالینان اولین شاسی بلند این کمپانی است که در همان فرمت لوکس و خاص ارائه شده است.

کالینان هم از لحاظ طراحی ظاهری و هم از بسیاری جهات با دیگر اعضای خانواده اشرافی رولزرویس فرق دارد. برعکس باقی رولز رویس ها که برای مقامات اشرافی و جشن های لوکس استفاده می شدند، این خودرو برای اولین بار نام خودروی لوکس خانوادگی را به همراه دارد.

در عین حال با مجهز بودن به سیستم AWD با کالینان می توان تجربه یک آفرود کاملاً خاص و متفاوت را داشت. کابین بسیار جادار، راحت و با استفاده از مرغوب ترین متریال جهان ساخته شده است. چرم های روکش جایگاه ها آن قدر نرم است که انگار لایه ای ابریشم را لمس می کنید. طراحی کنسول، ساده و بسیار شیک است.

سکوت کابین رولزرویس یک ویژگی منحصر به فرد است. هیچ صدایی از موتور و خارج خودرو، در داخل کابین شنیده نمی گردد و خب، این مورد باید از ویژگی های لوکس ترین خودروهای جهان هم باشد. سیستم تعلیق بادی، سیستم چهارچرخ محرک و سیستم اختصاصی Magic Carpet Ride، باعث شده که کالینان هرگونه ناهمواری را در جاده و پیچ وخم های گوناگون به آسانی و بدون هیچ تکان و صدایی از سر بگذراند.

این خودرو مجهز به موتوری 12 سیلندر توربو دوگانه با حجم 6.7 لیتر است که با فراوری قدرت 563 اسب بخار، مصرفی معادل 16.8 لیتر در 100 کیلومتر دارد. این موتور با شتاب 5.3 ثانیه با سرعت 250 کیلومتر خودرویی 2720 کیلوگرمی را به راحتی از جا می نماید.

بیشتر بخوانید: گران قیمت ترین خودروهای جهان را ببینید!

کادیلاک CTS-V تویین توربو

خودروهای آمریکایی از قدیم در ردیف خودروهای لوکس بوده اند. مدل های قدیمی کادیلاک و شورولت هنوز هم از خودروهای روز جهان از لحاظ کیفیت کم نمی آورند. آخرین مدل کادیلاک یکی از لوکس ترین خودروهای جهان است. طراحی ظاهری خاص و استفاده از بهترین متریال در داخل کابین، لازمه هر خودروی لوکسی است که اشاره به آن زیاده گویی است.

نکته خاص این خودرو گیربکس 10 سرعته اتوماتیک آن است که قدرت موتور Hot V را منتقل می نماید. این موتور 8 سیلندر توربو با حجم 4.2 لیتر می تواند قدرت 550 اسب بخار را فراوری کند. سیستم کنترل رانندگی مغناطیسی و دیفرانسیل عقب ضد لغزش که باعث چسبندگی و ثبات بیشتر خودرو می گردد در کنار ترمزهای 10 اینچی برمبو، همه و همه خودرویی متفاوت با فرمان پذیری عالی و سواری ناب را ارائه می نمایند.

مرسدس بنز AMG GT

این مرسدس بنز سومین عضو خانواده AMG است که یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروهای جهان لقب گرفته است. صرف نظر از طراحی فوق العاده و خاص ظاهری و کابین این خودرو، امکانات فنی این مرسدس بنز حقیقتاً اعجاب انگیز است.

موتور 8 سیلندر 4 لیتری این خودرو قدرتی برابر با 639 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر را در دور موتور 2500 دور در دقیقه فراوری می نماید و این سدان زیبا را با شتاب 3.2 ثانیه مانند موشکی در جاده ها پرتاب می نماید.

مرسدس بنز AMG GT با فناوری های بسیار مدرن و متفاوتی تجهیز شده که از خودرویی در این کلاس و با برند بنز قطعاً چنین انتظاری هم می رفت. این مرسدس بنز را به حق می توان یکی از بهترین ماشین های لوکس جهان دانست.

با مراجعه به سایت خبرنگاران می توانید از آخرین قیمت خرید و فروش انواع خودرو بنز در ایران آگاه شوید.

بیشتر بخوانید: نگاهی به گران قیمت ترین خودروهای بازار ایران

آئودی RS5 اسپرت بک

آئودی RS5 در دو کلاس کوپه و اسپرت بک فراوری شده که هر دو مدل از بهترین خودروهای لوکس جهان به حساب می آیند. طراحی زیبای این خودرو در کنار کیفیت بسیار بالای متریال به کار رفته در داخل کابین، از ملزومات خودرویی در این کلاس است. این آئودی مجهز به امکانات رفاهی و فنی بسیار کامل و گسترده ای است.

در بخش فنی، یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیروی موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری این خودرو با قدرت 444 اسب بخار و گشتاور 600 نیوتن متر را به تمام این خودرو منتقل می نماید و آئودی RS5 را با شتاب 3.8 ثانیه با حداکثر سرعت 280 کیلومتر در ساعت در جاده ها به چالش می کشاند.

معمولاً ماشین های لوکس جهان را در زمینه آپشن ها آنالیز نمی نمایند. چون کامل بودن آپشن در واقع لازمه این کلاس خودرو است. این گروه خودرویی بیشتر در بخش فنی با هم مقایسه می شوند.

قطعا که این مدل آئودی در کشور ما یافت نمی گردد. با این حال، مدل های خوب و خاصی از این برند در ایران وجود دارند. برای اطلاع از قیمت خرید و فروش انواع خودروی آئودی و مشاهده آگهی های آن به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

لکسوس RCF

لکسوس RCF یکی از مدل های لوکس کمپانی لکسوس است که در نمایشگاه دیترویت 2019 از آن رونمایی شد. این خودرو از نظر ظاهری نسبت به نمونه های قبلی بهتر شده است. لکسوس با استفاده از فیبر کربن در ساخت بدنه، وزن این خودرو را پایین آورده و حالت اسپرت آن را بیشتر نموده است.

استفاده از چرم قرمز رنگ در داخل کابین، هیجان خاصی به اتاق زیبا و لوکس این خودرو داده و آن را در گروه ماشین های لوکس جهان قرار داده است. در این مدل، یک موتور 8 سیلندر 5 لیتری با قدرت 472 اسب بخار در زیر کاپوت جا خوش نموده است. شتاب صفر تا صدی 4.2 ثانیه و سرعت 270 کیلومتر بر ساعت نوید ورود یکی از لوکس ترین خودروهای جهان را می دهد.

برای دریافت آخرین قیمت خرید و فروش انواع خودرو لکسوس می توانید به بخش آگهی های خودرو در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: با ایمن ترین خودروهای سال 2020 آشنا شوید!

ب ام و X6

این مدل از برند مشهور ب ام و، یک شاسی بلند کم نظیر است که با طراحی فوق العاده و رویایی و امکانات خاص در لیست لوکس ترین خودروهای جهان واقع شده است. طراحی ظاهری ب ام و X6 تفاوت های زیادی با نمونه های قبلی این کلاس دارد که آن را لوکس تر و مجذوب کننده تر نموده است.

در داخل کابین ترکیبی از چرم مرینو با بالاترین کیفیت و نورپردازی قرمز، حس لوکس خودرو را بیشتر نموده است. قلب تپنده این خودرو، موتوری 4.4 لیتری V8 توربو است که با قدرت 530 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن متر قدرتی فوق العاده دارد. گیربکس 8 سرعته اتوماتیک این خودرو این قدرت را با شتاب 4.1 ثانیه به چهار گوشه این خودرو منتقل می نماید. در کل، ب ام و X6 تجربه خاص و لوکسی از یک سواری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش انواع خودرو ب ام و و مشاهده آگهی های آن به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

بنتلی مولسان

بنتلی مولسان را می توان یک خودروی سوپر لوکس دانست. طراحی ظاهری و داخلی این خودرو در کنار لیست کامل آپشن ها و ویژگی های خاص، به حق این خودرو را در ردیف لوکس ترین ماشین های جهان قرار داده است.

قسمت های مختلف بدنه و اتصالات آن به وسیله ربات های مخصوص ساخته می شوند. چرم داخل کابین از بهترین متریال و در 24 رنگ مخصوص فراوری شده است. از طرف دیگر بر روی تمام دکمه ها و کلیدهای داخل کابین یک لایه نازک از شیشه قرار گرفته است. فضای بسیار زیاد داخل کابین و سانروف بزرگ این خودرو، آسمان را هم برای سرنشینان نزدیک نموده است.

این خودرو مجهز به موتوری 8 سیلندر با حجم 6.8 لیتر است که توان 505 اسب بخار را فراوری می نماید. تنها در 5.1 ثانیه این خودرو از جا کنده می گردد. یک نسخه از بنتلی مولسان با نام اسپید هم فراوری شده که با قدرت 530 اسب بخار با شتاب 4.8 ثانیه قادر به رسیدن به سرعت 306 کیلومتر در ساعت است.

لیست لوکس ترین خودروهای جهان به روزرسانی خواهد شد …

مطمئنا با گذشت زمان، ماشین های لوکس جدیدتری وارد چرخه فراوری کارخانه ها می شوند و طبیعتا ما نیز سعی می کنیم این لیست را در گذر زمان به روزرسانی کنیم؛ هرچند که هیچ یک از این خودروها پا به کشور ما نمی گذارند و ما علاقمندان به ماشین و ماشین بازی باید به تماشا عکس های با کیفیت این اتومبیل ها رضایت دهیم.

نظر شما درباره این خودروها چیست؟ آیا خودروهای لوکس دیگری را می شناسید که در این لیست حضور ندارند؟ نظرات و پیشنهادات خودتان را به وسیله ثبت دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 2087

به "نگاهی به لیست لوکس ترین خودروهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به لیست لوکس ترین خودروهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید