نوری: به خلیل زاده گفتیم سرپرست استقلال باید از پیشکسوتان انتخاب می شد، از مجیدی حمایت کردیم

به گزارش واندر هنگر، محمد نوری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در جلسه کمیته پیشکسوتان استقلال با اسماعیل خلیل زاده گفتیم که سرپرست تیم باید از بین پیشکسوتان انتخاب می شد.

نوری: به خلیل زاده گفتیم سرپرست استقلال باید از پیشکسوتان انتخاب می شد، از مجیدی حمایت کردیم

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره جلسه اسماعیل خلیل زاده با کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: جلسه مثبتی بود و از خلیل زاده خواسته شد که باشگاه برای پیشکسوتان ارزش قائل گردد و اگر مشاوره ای احتیاج باشد، پیشکسوتان بهترین گزینه برای ارائه راه چاره هستند. البته پیشکسوتان حق دخالت ندارند و هر کسی باید طبق وظایفش عمل کند. در عین حال پیشکسوتان هم چیزی جز توجه کردن نمی خواهند و خواستار موفقیت تیم هستند.

دغدغه اصلی پیشکسوتان، نتیجه دریافت تیم استقلال است. وی با بیان این جمله اضافه کرد: به خلیل زاده اعلام کردیم که هر کمکی از دست مان بر بیاید، برای تیم انجام می دهیم تا استقلال حضوری قدرتمندانه در نیم فصل دوم داشته باشد. از فرهاد مجیدی نیز حمایت کردیم، چرا که اعتقاد داریم با توجه به جدایی استراماچونی، حضور هر فردی در این شرایط کار را برای اش سخت می کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه با اشاره به دیگر مباحث این جلسه توضیح داد: همچنین به بحث انتخاب سرپرست جدید تیم اشاره نموده و گفتیم که با وجود احترام خاص برای سعید رمضانی، می توانستید یک فرد از دل پیشکسوتان و کسی را که برای استقلال بازی نموده است، به عنوان سرپرست انتخاب کنید. رمضانی انتخاب مجیدی بوده است، اما باید منافع استقلال حفظ می شد.

نوری درباره دریافت حق میزبانی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: AFC حکم ظالمانه ای داده است، اما کشورهای عربی و به خصوص عربستانی ها لابی های قدرتمندی دارند. ما متأسفانه کسی را نداریم تا از حق مان دفاع کند. از نظر من، بهتر است در کشور بی طرف با حریفان بازی کنیم تا با شکست دادن رقیبان مان تو دهنی بزرگی به AFC بزنیم، مخصوصاً ملاقات برابر الکویت که بازی از سوی آنها آغاز شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 727

به "نوری: به خلیل زاده گفتیم سرپرست استقلال باید از پیشکسوتان انتخاب می شد، از مجیدی حمایت کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: به خلیل زاده گفتیم سرپرست استقلال باید از پیشکسوتان انتخاب می شد، از مجیدی حمایت کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید