مهاجری: استعفا نه ولی شاید این آخرین حضورم بود

به گزارش واندر هنگر، سرمربی تیم فوتبال نساجی به مازندران می گوید دیگر چیزی برای اضافه کردن به این تیم ندارد.

مهاجری: استعفا نه ولی شاید این آخرین حضورم بود

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان به طور تلویحی از سمتش کناره گیری کرد. او بیان کرد: واقعا شرمسار این مردم شدیم. خیلی برای من سخت است که بگویم این شاید آخرین مسابقه ای بود که به عنوان مسئول فنی نساجی در خدمت مردم خوب قائمشهر بودم. خیلی قول دادم و خیلی زحمت کشیدیم. از خیلی چیزها گذشتیم تا این مردم را خرسند کنیم. من همه تقصیرها را به گردن می گیرم. این مردم لایق بهترین ها هستند. روز اولی که به اینجا آمدن نمی دانستم بین مردم نساجی این صندلی را دارد. باید قدم های بهتری برمی داشتیم و تیم بهتری می بستیم. نساجی تیمی نیست که برای نیفتادن بازی کند.

او ادامه داد: خرسندم که این مردم فوتبال را می فهمند. دیگر چه بگویم. دیگر بیشتر از این در توان من نیست. شرفم را وسط می گذارم که من تمام تلاشم را کردم. به بازیکنان گفتم به آن ها افتخار می کنم. شما بازی با فولاد را دیدید که ما 90 دقیقه فوتبال بازی کردیم. امروز هم همینطور. امروز قائمشهر و تماشاگرانش یک درس فوتبالی دادند. چه به لحاظ فوتبالی که بازیکنان ما از استراتژی ما یک لحظه پا پس نکشیدند و همچنین تماشاگرانی که با این وضع مالی به استادیوم می آیند و تا 30 دقیقه بعد از بازی ما را تشویق می نمایند. این باید ما را از خواب بیدار کند.

او افزود: ما خودمان را به خواب زدیم و به خاطر همین بیدار نمی شویم. من بیشتر از این نمی توانم. خیلی چیزها از مردم این شهر یاد گرفتم. 35 سال است در این فوتبالم و در تیم پرتماشاگری مثل ابومسلم بازی کردم ولی شبیه این مردم را نداریم و نخواهیم داشت. فوتبال ایران باید به قائمشهر و نساجی و تماشاگرانش افتخار کند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا کناره گیری کرده است، اظهار کرد: بحث استعفا نیست. من نمی توانم دیگر چیزی به این تیم اضافه کنم. تا الان با دلم جلو آمدم. سختی های ما را می دانید. هیچ منتی هم سر کسی ندارم. این شالی که دور گردنم است تا زنده ام نگه می دارم. این را یک عزیزی به من داد. طرفداری که روشن دلش است و با قلبش این را از کربلا به عنوان تبرک برای من آورد. نمی دانم چرا توپ های ما گل نمی شود. ما هر راهی که در فوتبال هست برای گل زدن انتخاب کردیم و به دروازه رسیدیم ولی دریغ از باز شدن دروازه. تیم های دیگر که اینجا می آیند و مساوی می گیرند خرسند هستند. حتی در زمین خودشان هم از ما امتیاز بگیرند خرسند می شوند. من دیگر چیزی ندارم. به این تیم افتخار می کنم. من با شرایط سخت تر از این هم کار می کنم ولی اگر کار کنم روزهای خوبی در انتظار ما نیست چون باید پیشرفت کنیم. باید به این تیم بهترین ها را هدیه کنیم. من واقعا می گویم و اهل ناز نیستم. با دلم آمدم و عاشقانه کار کردم. دست تک تک تماشاگران را می بوسم. همواره از قائمشهر و مردمش با افتخار یاد می کنم. امیدوارم که توانسته باشم کاری کنم که این مردم تا اینجا از من راضی باشند.

سرمربی نساجی ادامه داد: من در زندگی ام استعفا نداده ام. من شرایط سخت تر از این هم کار نموده ام. از کلمه استعفا بدم می آید. این استعفا نیست. مردم مطالبه دارند و این به حق است. امروز در این فشار اگر بازیکن من اشتباه می کرد و گل می خورد من باید چه جوابی به این مردم می دادم. مردم درک و شعور دارند ولی ما باید برد هم به دست بیاوریم. ببینید ما با چه شرایطی جلو می رویم. یک بازیکن من نباشد باید به سرم بزنم. من حامد شری را با سلام و صلوات به زمین فرستادم. شاید جای دیگری بودم ککم هم نمی گزدید و کار می کردم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا در صورت صاد شدن کارت بازی 4 نفر از بازیکنانش از تصمیم خود برمی شود یا خیر شرح داد: اگر کارت صادر شود چه اتفاقی میفتد؟ محمد قاضی چند وقت است که از شرایط بازی دور است؟ مگر می تواند معجزه کند. او می توانست به من یاری کند. هم کفشگری هم قاضی و هم دو بازیکن جوان ما می توانستند به نساجی یاری نمایند. من دیگر در توان خودم نمی بینم.

او ادامه داد: من تصمیم خودم را گرفته ام. تا روزی که هستم خودم را شاگرد مکتب نساجی می دانم. مردم تا کی رضا مهاجری را تشویق می نمایند. من 5 بازیکنم را به زور به این بازی رساندم. اگر بازیکن داشته باشم می ویم تو به زمین برو. این مردم تا کی باید مساوی و باخت ببینند. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم. در این بازی که نفت لایه به لایه دفاع می کرد یک موقعیت نداشت. باید چه کار کرد؟ من از خودم به خاطر عشقم گذشتم. من شغلم را دوست دارم و با آن معامله نمی کنم. من این مردم را دوست دارم. تا روز هم که هستم مردم قائمشهر را در قلب خودم نگه می دارم. اهل شعار دادن هم نیستم. این جو را هیچ جای ایران ندیده ام. ولی دیگر بیشتر از این نمی توانم بازیکن را جلوتر ببرم. اصلا از محمد قاضی و کفشگری خبر دارید؟ اگر خبر داریم به ما هم بگویید. قاضی یک ماه پیش به تمرین می آمد می گفت عصبی هستم. دیدم ممکن است با او برخورد کنم و حرمت شاگرد و معلمی از بین برود. گفتم نیا سر تمرین. قاضی و کفشگری بازیکن امروزی نیستند و به یک امیدی به نساجی آمدند. آن ها در شرایط سخت نساجی را انتخاب کردند. نساجی یک چیز دارد آن هم مردم اند که آن را هم داریم آرام آرام می گیریم. امروز چند نفر به استادیوم آمدند؟ بازی به بازی تعدادشان کمتر می شود. طرف در خانه می نشیند و همان جا اشک می ریزد. من دارم تماشاگر را از فوتبال می گیرم. من از لیگ دو آغاز کردم و لابی هم نکردم و الان در سطح اول لیگ هستم. من جانم را برای این مردم می دهم ولی می دانم بودن من دیگر یاریی به نساجی نمی کند. شاید اتفاقی بیفتد. این همه مربی خوب هست. شاید یاریی به نساجی نمایند. اینجا به من درس عشق و معرفت دادید. کاش یک نفر به من توهین می کرد و یکم دلم خنک می شد. الان هر چیزی بگویم نساجی لطمه می خورد. من نمی خواهم بهانه بگیرم. بازیکنانم را دوست دارم ولی امروز چه کسانی در لیست 18 نفره من بودند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wonder-hanger.ir شناسه مطلب: 530

به "مهاجری: استعفا نه ولی شاید این آخرین حضورم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: استعفا نه ولی شاید این آخرین حضورم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید